Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аспекти маркетингової діяльності туристичної фірми
Курсова
№ K-17351
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти маркетингової діяльності туристичної фірми 1.1 Товарна політика 1.1.2 Варіанти турпродукту 1.1.3 Диференціація продукту 1.1.4 Політика цін й умови продажу 1.1.5 Зміни цін 1.1.6 Модифікація цін 1.1.7 Надання знижок 1.2 Цінова політика 1.2.1 Формування цінової політики 1.2.2 Методи 1.2.3 Методика визначення ціни та форми обліку туристичного продукту 1.2.4 Основні фактори, що впливають на рівень експортних цін на туристські послуги 1.3 Комунікаційна політика 1.4 Розподільча політика Розділ 2 актуальність маркетингової діяльності туристичної фірми а, б, с 2.2.1 Аналіз товарної політики 2.2.2 Поняття трудового договору 2.2.3 Внутрішній трудовий розпорядок при виконанні трудових обов’язків 2.2.4 Напрям діяльності 2.2.5 Нормативно-правові акти 2.2.6 Маркетингові дослідження у роздрібній торгівлі: аналіз структури збуту Розділ 3 шляхи вдосконаленнямаркетингової діяльності туристичної фірми Виводи Література
1.Маркетинг являє собою орієнтацію туристичної фірми на потреби підприємства й клієнтів, підкріплену комплексними зусиллями, націленими на створення споживчих задоволень. Тому підприємство повинно проводити свою маркетингову діяльність з належними знаннями та увагою. Успіх підприємства залежить також від вміння використання цінної, повної інформації на поліпшення стану підприємства. Маркетингова діяльність фірми повинна постійно слідкувати за інформаційним забезпеченням підприємства, для того щоб потрібна інформація була повною, не застарілою та вірною. 2.Основною ланкою реалізації концепції маркетингу в туризмі є туристична фірма. Підприємство повинно вірно реалізовувати всі концепції маркетингу в туризмі, для ефективної праці. 3.Ефективність реалізації концепції маркетингу в туристичній фірмі залежить від дотримання їм наступних принципів: а)націленість на чітко виражений комерційний результат; б)комплексного підходу до досягнення поставлених цілей; в)максимального обліку умов і вимог з одночасним цілеспрямованим впливом на нього; г) активності, заповзятливості. 4.Визначення ринкових можливостей туристичної фірми забезпечується проведенням маркетингових досліджень. Ці дослідження проводяться для аналізу та визначення ринкових можливостей, в котрих зацікавлене підприємство, для вірного обрання стратегії на ринку. 5.Коштами реалізації загальної маркетингової стратегії є комплекс маркетингу (турпродукт, ціна, збут, комунікації, процес, оточення). 6.Синтетичними коштами маркетингових комунікацій є стиль туристичної фірми. Від стилю туристичного підприємства залежить його орієнтація на споживача. Стилі обираються за різними критеріями та потребами. 7.Туристична фірма повинна бути орієнтована на розвиток як зовнішнього, так і внутрішнього маркетингу. Це надасть можливість підприємству мати високі прибутки. 8. Цінова політика є вагомою складовою частиною маркетингової політики туристичної фірми, що включає стратегію й тактику ринкового поводження товаровиробника. 9. Цінова політика - це сукупність економічних й організаційних мір спрямованих на досягнення певних цілей, за допомогою цін кращих результатів господарської діяльності, забезпечення стійкого збуту, одержання достатнього прибутку. 10. Цінова політика покликана визначити не тільки ціну турпродукта залежно від ринків, але і її зміна відповідно до життєвого циклу товару, діями конкурентів, змінами загальної кон'юнктури й інших факторів. Доцільно зазначити, що на сучасному етапі функціонування підприємств туристичного бізнесу виникають об'єктивні фактори, що ускладнюють процеси прийняття управлінських рішень. Іноді, в умовах сучасного життя, а саме прискореного темпу суспільно-політичного життя підприємство повинне швидко реагувати на події які відбуваються в ринковій єкономікі. Є загально відомий факт, що підприємство повинно мати та використовувати всі можливі заходи, якими воно володіє для досягнення своїх цілей, котрі воно поставело перед собою.Що ж стосується збільшенню обсягу «фахової» інформації, яку слід опановувати й використовувати у повсякденній діяльності, бурхливо розвивається наука й техніка, що спонукає до впровадження більш продуктивних сил, якісного, нового обладнання, новітніх виробничих технологій та надання широкого спектра послуг. Структура виробничих колективів сучасних підприємств туристичної сфери значно змінилася, а саме стала більш складною. Це зумовлено появою нових професій, а також суттєвими, змістовими змінами праці фахівців традиційних спеціальностей, підвищенням рівня освіти та духовного самопочуття та культуру працівників, появою й диверсифікацією можливостей щодо реалізації особистості в умовах економічної й політичної демократії.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи