Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ ШВЕЙЦАРІЇ
Курсова
№ K-22757
На сьогодні Швейцарія є одним зі світових лідерів із надання туристичних послуг та утримує в цій сфері міцні позиції в Європі. Ця країна подає вдалий приклад поєднання розвиненої туристичної інфраструктури, мережі залізничних та автомобільних доріг, піклування про збереження власного унікального природно-рекреаційного комплексу. Усе це разом із живописною природою і вигідним географічним розташуванням робить цю невеличку європейську країну справжнім раєм для туристів, що воліють поєднувати досягнення цивілізації із активним та здоровим відпочинком. Особливо розвиненим у цій країні є зимовий гірськолижний туризм. У наш час, коли основною тенденцією стала глобалізація, розвиток туризму і туристичної інфраструктури є не лише справою відновлення трудового потенціалу населення якоїсь країни, чи надходження грошових коштів до національної економіки – це важлива частина інтеграції країни у світове співтовариство. Вивчення досвіду Швейцарії становить значний науковий інтерес у країнознавстві. Метою курсової роботи є висвітлення стану та динаміки розвитку туризму Швейцарії, визначення основних проблем й перспектив туристичної сфери Швейцарії на основі комплексного аналізу розвитку туризму країни. Відповідно до поставленої мети передбачено виконання таких завдань: - з’ясувати, які природно-рекреаційні ресурси та історико-культурні пам’ятки має країна, як вони використовуються та яке їхнє місце у загальному туристичному потенціалі країни; - проаналізувати стан розвитку туристичної інфраструктури; - охарактеризувати туристичні потоки, стан та динаміку розвитку туризму Швейцарії; - визначити найпопулярніші туристичні маршрути Швейцарії та розробити власний туристичний маршрут; - виявити основні проблеми індустрії туризму та перспективи розвитку. Об’єктом дослідження є туристична індустрія Швейцарія. Предмет дослідження – стан та перспективи розвитку індустрії туризму Швейцарії. Отже, актуальність теми полягає у необхідності вивчення досвіду Швейцарії як країни, розвиток туристичної галузі якої забезпечує цій маленькій альпійській державі чільне місце в сім’ї європейських народів. Практичне значення отриманих результатів полягає у структуризації туристсько-рекреаційних ресурсів Швейцарії, їх використанні, дослідженні секторів транспорту, розміщення, харчування, що дає можливість використовувати одержані результати у туристичній діяльності, а також для подальшого розвитку знань про індустрію туризму Швейцарії. Результати пропонованого дослідження необхідні для наукової оцінки туристичної індустрії Швейцарії. Методи дослідження. При написанні курсової роботи було використано такі методи дослідження, як аналіз літературних джерел, праць видатних вітчизняних та зарубіжних науковців, періодичної та тематичної преси; важливим є метод аналізу та синтезу опрацьованої інформації, розробка власних висновків та припущень, порівняльний метод, історико-хронологічний, критично-літературний, картографічний, статистичний. Структура роботи: робота складається зі вступу, основної частини у чотирьох розділах, висновків, списку використаних джерел, додатків. ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………….………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ.4 1.1. Міжнародний туризм як складова економічної діяльності…………..5 1.2. Методика розробки туру…………………………....………...………...9 РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У ШВЕЙЦАРІЇ……...11 2.1. Природні ресурси і умови……………………………………………..11 2.2. Історико-культурні ресурси…………………………………………...15 2.2.1. Атракційні ресурси міст…………….………………………15 2.2.2. Замки………………………………………………………....18 2.2.3. Музеї……………………………………………………….…19 2.2.4. Подієві ресурси………………………………………………20 2.2.5. Гастрономічні традиції…………………………………...…22 2.3. Туристична інфраструктура………………………………………..…23 РОЗДІЛ 3. СТАН РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У ШВЕЙЦАРІЇ…………………29 3.1. Характеристика туристичних потоків………………………………..29 3.2. Динаміка розвитку туризму.………………………………………..…30 3.3. Курортне господарство…...………………………………………...…31 3.3.1. Гірськолижні курорти ………………………………………31 3.3.2. Бальнеологічні курорти…………………………………..…36 3.4. Характеристика найбільш популярних туристичних маршрутів…..37 РОЗДІЛ 4. ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ ШВЕЙЦАРІЇ……………………………………………………………………….40 4.1. Проблеми та перспективи розвитку туризму……………………..…40 4.2. Розробка туристичного маршруту……………………………………43 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….....47 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….……50
Ціна
190
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи