Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація культурно-масового обслуговування в підприємствах готельного господарства
Курсова
№ K-27989
ЗМІСТ
Вступ 3 Розділ 1 теоретичні підходи до організації культурно-масового обслуговування на підприємствах готельного господарства 4 1.1 Класифікація закладів готельного господарства 4 1.2 Характеристика видів культурно-масового осбслуговування споживачів в закладах готельного господарства 7 1.3 Особливості організації культурно-масового обслуговування в закладах готельного господарства 11 1.4 Організація та експлуатація приміщень культурно-масового обслуговування в закладах гольного господарства 14 Розділ 2 дослідження організації культурно-масового обслуговування в готелі «президент-готель Київський» 17 2.1 Загальна характеристика готелю 17 2.2 Аналіз організації культурно-масового обслуговування у закладі 19 Розділ 3 рекомендції по вдосконаленню культурно-масового обслуговування в готелі «президент-готель Київський» 23 Висновки 25 Список використаної літератури 26 Індивідуальне завдання 28 Додатки 34 Список використаної літератури 37
Ціна
500
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи