Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Нехаєнко Ліза Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Кульба Андрій

Рейтинг: 10
аватар
Чернова Олена Сергіївна

Рейтинг: 10
Стороженко Андрій Юрійович

Рейтинг: 16
аватар
Паньків Марян Степанович

Рейтинг: 10
аватар
Любов Олександрівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Вступ до спеціальності Туризм (МАУП)


Контрольна робота
K-28522

155 – контрольних питань
25 – тестових завдань

Тема 1: «Сутність, класифікаційні критерії та специфічні ознаки туристичних послуг»
Завдання лекції 1
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Коли був прийнятий Закон України «Про туризм»? Наведіть основні його тези. Які інші державні документи з питань туризму ви знаєте?
2. Коли Україну було прийнято до Всесвітньої туристської організації?
3. Як це вплинуло на подальший розвиток вітчизняного туризму?
4. Чому туристична індустрія в Україні переживає складні часи?
5. Схарактеризуйте сучасний стан різних видів туризму: соціального, молодіжного й дитячого, спортивно-оздоровчого, сільського, екскурсійного та ін.
6. Охарактеризуйте основні напрями розвитку матеріальної бази туризму.

Тестові запитання для самостійного вивчення
Тестові завдання
1. Супутні туристичні послуги – це:
а) послуги, не передбачені ваучером чи путівкою, які доводяться до споживача в режимі вільного вибору;
б) прокат, телефон, побутове обслуговування, пошта, обмін валюти;
в) додаткове харчування, громадський транспорт, збереження речей, розваги;
г) всі відповіді правильні.
2. Виробництво в туризмі – це:
а) процес надання матеріальних благ, необхідних для розвитку сфери туризму.
б) процес створення матеріальних благ, послуг і духовних цінностей,
необхідних для існування й стійкого розвитку сфери туризму.
в) виробництво, що створює сукупний суспільний продукт у вигляді засобів виробництва і предметів споживання;
г) всі відповіді правильні.

Тема 2: «Туристична індустрія як вид економічної діяльності і складова економіки України»
Завдання лекції 2
Контрольні запитання для самопідготовки
1. Що обумовило виникнення туризму?
2. Як розвивався туризм та які етапи розвитку він пройшов?
3. У чому полягає економічна сутність і завдання туристичної діяльності?
4. Дайте законодавче визначення туризму і туриста.
5. Розкрийте поняття «туристична послуга» та «туристичний продукт».
6. Як створюється та просувається туристичний продукт до споживачів?
7. Охарактеризуйте особливості туристичних послуг та їх відмінності від звичайних товарів.
8. Які організаційні форми туризму існують?
9. Виділіть відмінні риси між внутрішнім і міжнародним туризмом.
10. Звідки походить слово «тур» і що воно означає?
11. Як розробляються маршрути і формуються тури?
12. Які підприємницькі структури існують у туристичному бізнесі України?
13. Що являє собою туристична індустрія?
14. Яка роль туристичного бізнесу в народногоподарському комплексі країни?
15. Перерахуйте умови інтенсивного розвитку туризму в Україні.
16. Розкрийте сутність державної політики розвитку туризму в Україні та шляхи її реалізації.
17. Які фактори впливають на розвиток туризму позитивно, а які негативно?
18. Розкрийте сутність і цілі державного регулювання туристичної діяльності в Україні.
19. Чи існують пріоритетні напрями державної політики України в розвитку туризму?

Тема 3: «Порядок створення готельних і туристичних підприємств»
Завдання лекції 3
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Які існують організаційні форми туристських підприємств?
2. Наведіть класифікацію комерційних організацій за організаційно- правовою формою.
3. Яка різниця між повними товариствами, товариствами з додатковою відповідальністю і товариствами з обмеженою відповідальністю?
4. Яка різниця між акціонерними товариствами відкритого типу і акціонерними товариствами закритого типу?
5. Які фактори визначають вибір організаційно-правової форми діяльності туристського підприємства?
6. Що відноситься до засновницьких документів туристського підприємства?
7. З чого складається процедура створення туристського підприємства?
8. Хто може бути засновником туристського підприємства?
9. Дайте визначення організаційної структури управління.
10. Які переваги й недоліки має лінійна структура управління підприємством?
11. Які переваги й недоліки має функціональна структура управління підприємством?
12. Які переваги й недоліки має лінійно-функціональна структура управління підприємством?
13. Дайте характеристику організаційних структур управління, що застосовуються на туристських підприємствах?
14. Які основні документи необхідно оформити при створенні підприємства?
15. Що таке статут підприємства, які основні відомості він повинен містити?
16. Що таке засновницький договір, які основні положення він повинен містити?
17. Який мінімальний розмір статутного фонду підприємства?
18. З якою метою проводяться установчі збори?
19. В яких державних установах необхідно реєструвати створене туристське підприємство?
20. Назвіть основні вимоги до офісу туристського підприємства.
21. Як необхідно розміщувати меблі в офісі туристського підприємства?
22. Які технічні засоби обробки інформації необхідно мати в офісі туристського підприємства?
23. Яка інформація повинна бути розміщена в куточку споживача туристських послуг в офісі туристського підприємства?
24. Які основні вимоги ставляться до персоналу туристських підприємств?
25. Для чого складають внутрішній трудовий розпорядок і які основ- ні положення він містить?
26. Що таке штатний розпис?
27. Для чого складаються посадові інструкції і які положення в них містяться?
28. Які основні посади існують на турагентських підприємствах?
29. Які основні посади існують на туроператорських підприємствах?
30. Який порядок прийому працівника на туристське підприємство?
31. В яких випадках ліквідується туристське підприємство?
32. Яка різниця між добровільною і примусовою ліквідацією туристського підприємства?
33. Які організації можуть ініціювати ліквідацію туристського підприємства?
34. Який порядок ліквідації туристського підприємства?

Тема 4: «Порядок ліцензування туристичної діяльності та сертифікація туристичних послуг»
Завдання лекції 4
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Дати визначення термінів «ліцензіат», «ліцензія», «ліцензування».
2. Які основні принципи державної політики у сфері ліцензування?
3. Які повноваження має орган ліцензування?
4. Що являє собою експертно-апеляційна рада та вирішення яких питання входить до її компетенції?
5. Що являють собою ліцензійні умови?
6. Які види господарської діяльності підлягають ліцензуванню?
7. Які документи подаються до органу ліцензування для одержання ліцензії?
8. У який строк орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі?
9. Що є підставами для відмови у видачі ліцензії?
10. Які відомості містить ліцензія?
11. Який порядок видачі ліцензії?
12. Як здійснюється зміна даних, зазначених у документах, що додавались до заяви про видачу ліцензії?
13. В яких випадках і яким чином здійснюється видача дублікату ліцензії?
14. Яка інформація міститься у ліцензійному реєстрі та Єдиному ліцензійному реєстрі?
15. Як здійснюється контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов?
16. Що є підставами для анулювання ліцензії?

Тестові завдання:
1. Обов’язковими для отримання туроператорської ліцензії є:
а) наявність сертифікату якості;
б) довідка з банківської або іншої кредитної установи про підтвердження фінансового забезпечення відповідальності суб’єкта господарювання;
в) присутність керівника організації;
г) всі відповіді неправильні.
2. Копія ліцензії на туроператорську діяльність коштує:
а) 1 мінімальна заробітна плата;
б) 1 неоподаткований мінімум доходів громадян;
в) 200 грн;
г) 100 грн.
3. Ліцензування в туризмі є обов’язковим для:
а) закладів розміщення туристів;
б) турагентів;
в) закладів харчування;
г) туроператорів.
4. Стандартизація у сфері туризму спрямована на:
а) захист інтересів споживачів і держави у забезпеченні безпеки туризму, життя і здоров’я людей, охорону майна і навколишнього середовища;
б) класифікацію туристичних ресурсів України, їх охорону і встановлення граничних навантажень на об’єкти туризму і навколишнє середовище;
в) підвищення якості послуг, робіт і товарів;
г) всі відповіді правильні.
5. Документ, що регламентує відношення між туристичним підприємством і туристом, – це:
а) агентський договір;
б) договір на туристичне обслуговування;
в) страховий поліс;
г) немає правильної відповіді.
6. Зміна ціни туристичного продукту можлива не пізніш як …. до початку туристичної подорожі:
а) за 5 днів;
б) за 20 днів;
в) за 10 днів;
г) за 15 днів.
7. Збільшення ціни туристичного продукту не може перевищувати його початкової ціни на:
а) 5%;
б) 10%;
в) 1%;
г) 3%.
8. Туроператор несе перед туристом відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування, крім
випадків, якщо:
а) невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне
обслуговування сталося з вини туриста;
б) погіршилися умови туристичної подорожі, змінилися її строки;
в) непередбачено підвищилися тарифи на транспортні послуги;
г) підвищилися діючі ставки податків і зборів, інших обов’язкових платежів.
9. Екскурсійні послуги не можуть надаватись суб’єктами підприємницької діяльності:
а) юридичними особами;
б) фізичними (гіди-перекладачі та екскурсоводи) особами;
в) особами - працівниками підприємств, установ чи організацій, яким
належать чи які обслуговують об’єкти відвідування і які обіймають відповідні
посади;
г) немає правильної відповіді.
10. Екскурсоводи, гіди-перекладачі, методисти екскурсійної справи повинні проходити підвищення кваліфікації та атестацію згідно з вимогами чинного законодавства:
а) кожні 5 років;
б) кожні 3 роки;
в) кожний рік;
г) немає правильної відповіді.

Тема 5: «Розробка маршрутів і формування турів. Технологія обслуговування клієнтів»
Завдання лекції 5
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Розкрийте сутність класифікацій туристичних маршрутів.
2. Назвіть етапи розробки туристичного маршруту.
3. Який порядок фор¬мування і реалізації турів.
4. Яка технологія доставки турпродукту до споживача.
5. Назвіть сутність процесу обслуговування.
6. Як документально оформити взаємини туристичної фірми з клієнтом.
7. Які організаційні процеси розрахунків із клієнтами туристичної фірми.
8. Розкрийте технологію просування і стимулювання продаж туристичних продуктів.

Тема 6: «Транспортне та екскурсійне обслуговування туристів і клієнтів готелів»
Завдання лекції 6
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Роль та функції транспортних послуг в туристському бізнесі.
2. Послуги перевезення у складі туристського продукту.
3. Особливості і сфери ефективного використання різних видів транспорту туристському бізнесі.
4. Транспорт як засіб атракції. Музеї транспорту.
5. Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобів.
6. Особливості використання нетрадиційних видів транспорту при організації туристських подорожей.
7. Транспорт: поняття, характерні риси та значення.
8. Роль транспортних процесів в туризмі.
9. Форми взаємодії різних видів пасажирського транспорту.
10. Організація і управління транспортними процесами.
11. Складання каталогу публікацій періодичної преси (журнали, газети, каталоги, електронні бази даних) з проблематики теорії і практики організації туристських перевезень.
12. Робота з понятійно-термінологічним словником та ознайомлення з основними поняттями, термінами і категоріями навчальної дисципліни.
13. Транспорт та його роль в економіці країни.
14. Основні властивості та особливості транспортного комплексу і транспортної виробництва.
15. Техніко-економічні особливості, переваги і недоліки основних видів транспорту.
16. Транспортні послуги - один з основних видів обслуговування в туризмі.
17. Використання транспортних засобів при туристських подорожах.
- Конкуренція і взаємодія основних видів транспорту при перевезеннях туристів.
18. Транспортні подорожі як основний елемент туристської індустрії.
19. Фактори оцінки транспортного подорожі та їх значення для кожного з видів транспорту.
20. Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобів.
21. Проблемне поле навчального курсу «Транспортне забезпечення в туризмі».
22. Транспортні перевезення в туристському бізнесі: основні поняття, терміни і категорії.
23. Нетрадиційні види транспорту.
24. Транспортні переваги сучасного туриста.
25. Транспорт як об’єкт туристичного інтересу.

Тема 7: «Державне регулювання туристичної діяльності в Україні»
Завдання лекції 7
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Розглянути особливості двосторонньої міжнародної співпраці з Німеччиною, Туреччиною, Польщею, ОАЕ.
2. Зробіть огляд періодичної літератури за темами:
- фінансування туристичної галузі;
- виїзд громадян України за кордон: візовий режим;
- Регіональні туристичні організації.
3. Визначити поняття державного регулювання та його сутність;
4.Виявити можливі шляхи підвищення механізму державного регулювання туризму;
5. Розробити шляхи удосконалення управлінського державного апарату в галузі туризму

Тестові завдання:
1. Виважена система прийомів, важелів та методів впливу державних органів влади на діяльність усіх суб’єктів туристичного ринку, а також способів практичного застосування їх за тієї чи іншої ситуації, якою обумовлюються цілі та завдання розвитку галузі – це:
а) державний механізм управління туризмом;
б) державна програма розвитку туризму;
в) стратегія розвитку туризму;
г) закон України «Про внесення змін до Закону України «Про туризм».
2. Система правових засобів (способів і форм), за допомогою яких
забезпечується впорядкування суспільних відносин, їхня відповідність вимогам правових норм – це:
а) організаційний механізм;
б) правовий механізм;
в) соціальний механізм;
г) економічний механізм.
3. Який механізм управління в туризмі потребує найбільшого удосконалення:
а) організаційний механізм;
б) правовий механізм;
в) соціальний механізм;
г) економічний механізм.
4. Забезпечення умов для залучення до активного споживання туристичних послуг інвалідів, пенсіонерів, військовослужбовців, малозабезпечених і багатодітних громадян та їхніх родин – це:
а) організаційний механізм;
б) правовий механізм;
в) соціальний механізм;
г) економічний механізм.
5. Комплекс організаційних, нормативних та правових заходів, спрямованих на оптимальну взаємодію державної економічної політики та туристичного бізнесу – це:
а) організаційний механізм;
б) правовий механізм;
в) соціальний механізм;
г) економічний механізм.
6. Надання пільгових позик за пільговими відсотками туристичним фірмам – це:
а) організаційний механізм;
б) правовий механізм;
в) соціальний механізм;
г) економічний механізм.
7. Сукупність заходів держави, спрямованих на збереження безпечного навколишнього середовища, захист життя і здоров’я населення від негативного впливу забруднення, досягнення гармонії у взаємодії суспільства і природи, охорону і раціональне використання природних ресурсів.
а) організаційний механізм;
б) соціальний механізм;
в) екологічний механізм;
г) економічний механізм.
8. Активна екологічна політика орієнтується на:
а) застосування адміністративних інструментів регулювання;
б) використання екологічних норм і нормативів;
в) екологічний моніторинг;
г) немає правильної відповіді.
9. Державне регулювання прямого впливу не включає:
а) закони та інші нормативно-правові акти;
б) ліцензування;

Тема №8: «Міжнародне регулювання туристичної діяльності»
Завдання лекції 8
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Що таке міжнародне регулювання туристичної діяльності?
2. Які існують міжнародні організації?
3. За якими групами класифікуються міжнародні туристичні організації?
4. У якому році було створено ЮНВТО?
5. Скільки дійсних членів входить до складу ЮНВТО?
6. Назвіть регіональні міжнародні туристичні організації.
7. Дайте характеристику міжнародним туристичним заходам.
8. Що таке інструменти регулювання міжнародної туристичної діяльності? Назвіть головні з них.
9. Які міжнародні акти регулюють туристичну діяльність?
10. В чому полягає особливість «Кодексу туриста»?

Тема 9: «Управління персоналом готельних та туристичних підприємств в Україні»
Завдання лекції 9
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Особливості функціонування кадрової служби в готелі.
2. Які основні завдання кадрової служби?
3. Які основні вимоги ставляться до менеджера?
4. Планування персоналу на підприємстві.
5. Охарактеризуйте підбір персоналу в готелі.
6. Дайте характеристику процедурі прийому на роботу.
7. Що ви знаєте про підготовку кадрів для туристичної галузі? Назвіть провідні навчальні заклади туристично-готельного профілю.
8. Коли було створено Асоціацію навчальних закладів України туристичного й готельного профілю?
9. Які основні завдання діяльності Академії туризму.

Тема 10: «Договірні відносини в туристичному та готельному бізнесі. Ділові наради та перемовин»
Завдання лекції 10
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Що дають Вам знання з етики спілкування для майбутньої професійної діяльності?
2. Назвіть різновиди ділових нарад.
3. Визначте в чом полягають результати ведення принципових переговорів?
4. Розкрийте порядок укладання договорів в туристичному бізнесі.
4. Розгляньте основні правила принципових переговорів.
5. Назвіть різновиди ділових нарад

Тема 11: «Документальне оформлення взаємовідношень між клієнтами та підприємствами готелю та туризму»
Завдання лекції 11
Контрольні запитання для самоперевірки
1. Які вимоги до якості обслуговування пред`являють туристи у теперішній час?
2. Охарактеризуйте загальні види скарг туристів на якість обслуговування під час подорожі.
3. Які скарги найчастіше висувають туристи до турфірм-організаторів турів?
4. Які способи розв`язування конфліктів у сфері надання туристичних послуг Вам відомі?
5. Що представляє собою саморегулювання відносин між турфірмою і клієнтом, незадоволеним якістю обслуговування?
6. Охарактеризуйте механізм складання претензії до підприємства по наданню туристичних послуг споживачам?
7. До яких інстанцій має право звертатися турист щодо виплати компенсації за неякісне обслуговування у турі.

Тема 12: «Особливості ціноутворення на ринку туристичних послуг»
Завдання лекції 12
Контрольні запитання для самоперевірки
1. У чому полягає механізм ціноутворення на ринку туристичних послуг?
2. Назвіть ціноутворювальні фактори на ринку туристичних послуг.
3. Яка залежність ціни від рівня попиту та пропозиції?
4. Що є основними засобами політики цін?
5. З яких елементів складається структура ціни туристичного продукту?
6. Охарактеризуйте собівартість туристичного продукту.
7. За що виплачується комісійна винагорода агенту?
8. Коли застосовуються знижки в туристичній діяльності?
9. Які статті витрат несе туристична фірма?
10. Які існують методи ціноутворення в туристичній діяльності?
11. Охарактеризуйте моделі формування валютних цін на туристичні послуги.

Тестові вправи
Дайте відповідь на тестові запитання
1. Ціноутворювальними факторами на ринку туристичних послуг є:
а) відсоткова ставка НБУ;
б) рентабельність функціонування виробництва;
в) вартість (собівартість) виробництва послуг і нормативний доход турфірми.
2. Диференціація цін і знижок на туристичні послуги має такі напрями:
а) несезонна диференціація цін;
б) сезонна диференціація цін;
в) змішана диференціація цін.
3. Політика цін проводиться через такі види ціни:
а) максимальні;
б) довідкові;
в) помірні.
4. З яких елементів складається структура ціни туристичного продукту:
а) премії працівників підприємства;
б) спонсорської допомоги;
в) прибутку.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.