Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Екскурсологія (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28528
Семінарське заняття №1 1. Поняття та завдання екскурсології. 2. Предмет дослідження екскурсології. Екскурсійний метод. 3. Методологія та методика екскурсійної справи. 4. Історія розвитку екскурсології. Зв'язок екскурсології з іншими науками. 5. Дидактичні принципи екскурсійного процесу: науковість, доступність, системність, переконливість. 6. Педагогічні завдання екскурсії та педагогічна техніка екскурсовода. 7. Психологічні особливості екскурсії. Пізнавальний, емоційний та вольовий процеси пізнання екскурсійного матеріалу. 8. Екскурсія як інформаційний процес. Дотримання законів логіки в екскурсійній діяльності. 9. Діалектичні, формально-логічні, конкретно-історичні та часткові методи в екскурсології. 10. Предметність та речова доказовість (наочність) екскурсійного методу. 11. Поєднання в екскурсійному методі методів навчання та виховання. 12. Локальний та моторний принципи екскурсійної методики. Способи та прийоми повідомлення знань в екскурсії.
Семінарське заняття №2 1. Загальна та часткова екскурсійна методики. 2. Структура методики екскурсійної роботи. 3. Методика екскурсійного показу та методика екскурсійної розповіді. 4. Особливості екскурсійної методики у різних видах екскурсій. 5. Вимоги екскурсійної методики. 6. Забезпечення безперервності екскурсії як процесу засвоєння знань. 7. Варіанти поєднання показу та розповіді в екскурсії. Використання пауз. 8. Напрями підвищення якості методичної роботи в екскурсійних установах. Науково-методична література.
Семінарське заняття №3 1. Екскурсія як процес пізнання. 2. Механізми сприйняття інформації. 3. Пізнавальні, емоційні та вольові процеси сприйняття екскурсійного матеріалу. 4. Особливості сприйняття інформації. 5. Дедуктивний та індуктивний методи пізнання в екскурсіях. 6. Види пам'яті. Привертання, концентрація та переведення уваги. 7. Втрата і деконцентрація уваги та способи їх подолання. 8. Виховний вплив екскурсовода на екскурсантів. 9. Культурно- просвітницькі аспекти екскурсійної роботи. 10. Виховне значення тематичних екскурсій. 11. Особливості поєднання у екскурсії завдань навчання і виховання. 12. Педагогічні рівні переходу від прямого дедуктивного до ймовірного пояснення.
Семінарське заняття №4 1. Вимоги логіки до змісту та способу подання екскурсійного матеріалу. 2. Логічна форма екскурсії. Закони логіки, які необхідно враховувати під час підготовки екскурсії: закон тотожності, закон протиріччя, закон виключеного третього, закон достатньої підстави. 3. Логічні проблеми в екскурсії та можливості їх усунення. 4. Умовивід як логічна форма отримання знань екскурсантами. 5. Ступені умовиводу посилання, висновок, нове судження. 6. Логічні переходи в екскурсіях. Підпорядковані, тотожні, протилежні, співвідносні та співпорядковані логічні переходи
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи