Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Документознавча характеристика діяльності Фонду соціального страхування
Курсова
№ K-16739
Вступ РОЗДІЛ 1. Документознавча характеристика діяльності Фонду соціального страхування 1.1 Документування управлінської діяльності центрального апарату 1.2 Приймання, розгляд і реєстрація документів 1.3 Складання документів 1.4 Види використовуваних документів 1.5 Оформлення документів РОЗДІЛ 2. Функції структурних підрозділів з діловодства виконавчої дирекції фонду та її робочих органів РОЗДІЛ 3. Використання комп’ютерних технологій в організації 3.1 Характеристика Ms Word 3.2 Характеристика Ms Excel 3.3 Характеристика Ms Power Point Висновки Список використаної літератури
В даній курсовій роботі ми дослідили документацій не забезпечення діяльності Фонду соціального страхування від нещасних випадків та професійних захворювань України Ми дізналися, що страхування від нещасного випадку здійснює фонд соціального страхування від нещасних випадків, що це некомерційна самоврядна організація, що діє на підставі статуту, який затверджується її правлінням. Дізнались про документування управлінської діяльності центрального апарату, про приймання розгляд і реєстрацію документів, складання документів, види документів якими користуються працівники фонду. Розглянули функції структурних підрозділів з діловодства виконавчої дирекції фонду та її робочих органів. та їх стан у використанні сучасної технології за допомогою програм WORD та EXCEL.
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи