Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Місце і роль дихальних вправ на заняттях в СМГ
Курсова
№ K-22217
Зміст Вступ………………………………………………………………………..............3 1. Розподіл школярів за медичними групами, як результат комплексної оцінки їхнього стану здоров’я і фізичного розвитку………………………………6 2. Особливості організації занять в СМГ………………………………...11 3. Особливості застосування дихальних вправ у вступній, підготовчій та заключній частинах занять в СМГ………………………………………….........15 4. Дихальні вправи, як метод загальної реабілітації............................22 5. Особливості використання дихальних вправ в основній частині занять в СМГ 5.1. Застосування дихальних вправ на заняттях з учнями із дихальною патологією…………………………………………........................................................26 5.2. Застосування дихальних вправ з дітьми з серцево-судинною патологією…………………………………………...................................................31 5.3. Застосування дихальних вправ на заняттях з учнями з різними захворюваннями (травної, ендокринної, ЦН систем)……................................34 6. Результати вивчення проблеми застосування вчителем фізичної культури дихальних вправ у роботі з дітьми з ослабленим здоров’ям………………........................................................................................39 Заключення…………………………………………………………………............41 Список використаної літератури……………………………………….........43
Вступ Актуальність. Здорова дитина - запорука здорової нації. Усі ми хочемо бачити дітей розумними, сильними, здоровими, але на жаль, статистика стану здоров”я школярів є досить не втішна. За даними Міністерства охорони здоров’я біля 90% дітей шкільного віку мають відхилення у стані здоров’я, з них 20% - по два і більше захворювань. За різними джерелами, тільки 5-10% випускників шкіл закінчують школу здоровими. Основними засобами фізичного виховання та покращення стану здоров’я є фізичні вправи, серед них - дихальні, які особливо широко використовуються в СМГ. Їх застосовують з метою формування навичок довільного керування диханням, оскільки результати спостережень свідчать про те, що школярі не вміють керувати цим процесом. Діти невиправдано затримують дихання на початку виконання вправ, що негативно позначається на якості їх виконання та стані здоров’я. Внаслідок відсутності навичок регулювання дихання школярі не спроможні до швидкого довільного переключення уваги. До того ж, статистика свідчить про переважання захворювань дихальної системи, порушення обміну речовин, порушення постави, порушення психічного здоров’я, а дихальні вправи в таких випадках відіграють особливо важливу роль у реабілітації дітей. Виконання дихальних вправ полегшують роботу серця, сприяють нормалізації нервової регуляції дихання і усуненню порушень в діяльності дихальної системи, збільшують життєву ємність легенів, сприяють дифузії газів у легенях і насиченню крові та тканин киснем, поліпшенню постави, позитивно впливають на загальний стан здоров'я учнів, особливо тих, хто характеризується ослабленим здоров’ям. Дихальні вправи сприяють активному виведенню з організму шкідливих продуктів життєдіяльності - антропотоксинів (вуглецю, жирних кислот, метану, етанолу, тощо). Також застосування дихальних вправ сприяють нормалізації нервової регуляції дихання та ліквідують порушення діяльності дихальної системи, окремі дихальні вправи сприяють ліквідації патологічних процесів у внутрішніх органах через покращання кровообігу (реберне дихання) та масажну дію (черевне дихання), впливають на стан НС, тонус кори головного мозку та емоційний стан.
Ціна
110
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи