Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Депозитне обслуговування клієнтів та напрями підвищення його ефективності
Дипломна
№ K-13773
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕПОЗИТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ КЛІЄНТІВ 1.1. Поняття депозитної політики комерційного банкута класифікація депозитних операцій 1.2. Принципи організації депозитних операцій комерційного банку 1.3. Правові засади здійснення депозитних операцій комерційними банками
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДЕПОЗИТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КБ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ» 2.1. Стан депозитних операцій ВАТ «Фінанси та кредит» 2.2. Характеристика і організація депозитного обслуговування в ВАТ «Фінанси та кредит» 2.3. Аналіз депозитного портфелю «Фінанси та кредит»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕПОЗИТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 3.1.Запозичення досвіду зарубіжних країн для створення системи страхування вкладів в Україні 3.2.Перспективи розвитку ринку депозитного обслуговування в Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
ДО РОБОТИ ДОДАЄТЬСЯ АНОТАЦІЯ І РЕЦЕНЗІЯ
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи