Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Звіт про проходження практики в Приватбанку
Звіт з практики
№ K-24919
Зміст
Вступ Розділ 1. Загальна характеристика ЗАО КБ «Приват» 1.1 Загальні відомості про банк 1.2 Організаційно-правова форма 1.3 Організаційна структура 1.4 Успіхі підприємства 1.5 Цілі та місія підприємства Розділ 2. Аналіз банківської діяльності 2.1 Стан ПриватБанку на ринку 2.2 Конкуренти 2.3 Аудиторськи висновки за 2013р 2.4 Реклама Розділ 3. Управління витратами 3.1 Загальні поняття витрат 3.2 Валові витрати 3.3 Безнадійна заборгованість 3.4 Управління витратами 3.4.1 Концептуальні основи керування витратами підприємства 3.4.2 Управлінський облік як інструмент керування витратами Висновок Висновок
Виробнича практика проходила на ЗАО КБ «Приватбанк».
ЗАО КБ «ПриватБанк» працює на українському ринку з 1992 року. За період роботи банк зумів завоювати широке коло постійних клієнтів, і успів себе зарекомендувати як надійний партнер у бізнесі. За роки роботи послуги банку успішно користувалися попитом, що показуються такими даними:
1. Більш ніж 40% клієнтів банків, які оформлюють кредит на покупку побутової техніки, користуються кредитнами програмами Приватбанку.
2. Послугами Приват банку користуються 26% клієнтів, котрі прозводять обмін валют.
3. 27,8% усіх клієнтів депозитних програм користуються послугами Приватбанку.
У компанії працює дружній колектив професіоналів, головний принцип котрих – клієнт завжди правий. Підприємство працює мобільно і швидко реагує на любі зміни ринку та потреб своїх клієнтів. У ПриватБанку постійно ведеться покращення надаваємих послуг.
ПриватБанк має генеральну ліцензію Національного банку України на проведення банківських операцій та здійснює весь спектр банківських послуг, які є на вітчизняному ринку, з обслуговування корпоративних та приватних клієнтів відповідно до міжнародних стандартів. Довгостроковий інтерес клієнта – головний пріоритет у роботі банку. З клієнтами працює висококваліфікована команда спеціалістів та персональні менеджери, які несуть відповідальність за забезпечення якісного обслуговування, оперативне та точне задоволення потреб клієнта.
Проводячи послідовну політику укріплення стабільності банку та вдосконалення якості обслуговування, ПриватБанк вважає одним з пріоритетних напрямів своєї роботи розвиток комплексу сучасних послуг для індивідуального клієнта.
Основною ціллю Приватбанку є збільшення кількості постійних та залучення нових клієнтів.
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи