Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Економічно-організаційні заходи щодо вдосконалення системи розрахунків клієнтів з банком
Дипломна
№ K-9581
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКІВ КЛІЄНТІВ З БАНКОМ…………………………………………………………………………….6 1.1. Поняття розрахунків клієнтів з банком………………………………………6 1.2. Види систем розрахунків клієнтів з банком………………………………..14 1.3. Нормативно-правові основи розрахунків клієнтів з банком………………21 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА СИСТЕМ РОЗРАХУНКІВ КЛІЄНТІВ В АКБ «УКРСОЦБАНК» 2.1. Організаційно-економічна характеристика АКБ «Укрсоцбанк»…………..32 2.2. Аналіз розрахунково-касового обслуговування клієнтів в АКБ «Укрсоцбанк»………………………………………………………………………41 2.3. Аналіз операцій із банківськими платіжними картками клієнтів в АКБ «Укрсоцбанк»……………………………………………………………………….48 2.4. Аналіз нетрадиційних форм розрахунків клієнтів в АКБ «Укрсоцбанк»….63 РОЗДІЛ ІІІ ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКІВ КЛІЄНТІВ З БАНКОМ………………………………………….69 3.1. Зарубіжний досвід системи розрахунків клієнтів з банком………………...69 3.2. Проблеми розрахунків клієнтів з банком в АКБ «Укрсоцбанк»……………83 3.3. Шляхи поліпшення систем розрахунків клієнтів з банком в АКБ «Укрсоцбанк»……………………………………………………………….93 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………………102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..105 ДОДАТКИ……………
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи