Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Облік реалізації товарів в торгівлі
Курсова
№ K-17739
Вступ 1 Характеристика товарів та економічна суть реалізації (продажу) 2 Методи оцінки вибуття товарів та форми реалізації товарів 3 Облік продажу товарів в оптовій торгівлі 4 Облік продажу товарів в роздрібній торгівлі 5 Особливості обліку реалізації у комісійній торгівлі 6 Облік торгівлі товарів з розстрочкою платежу 7 Облік торгової націнки 8 Облік товарів в умовах використання обчислювальної техніки Висновки Список використаних джерел Додатки
Товари — матеріальні цінності, що придбані (отримані) й утримуються підприємством з метою подальшого продажу. Під товарним обігом (товарообігом) слід розуміти рух сукупного суспільного продукту в товарній формі від виробників до споживача. Торгівельна діяльність — самостійна діяльність юридичних і фізичних осіб зі здійснення операцій купівлі-продажу товарів споживчого призначення з метою отримання прибутку. Оптова торгівля — торгівельна діяльність із придбання й реалізації товарів великими партіями підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам підприємницької діяльності. Роздрібна торгівля — торгівельна діяльність із продажу товарів поштучно та дрібним оптом безпосередньо громадянам та іншим споживачам переважно із розрахунками готівкою. Господарська діяльність в оптовій та роздрібній торгівлі становить відповідно оптовий та роздрібний товарообіг. Залежно від форми організації й виконуваних функцій торгові підприємства поділяють оптові та роздрібні. Реалізацію товарів населенню можуть виконувати промислові й інші неторгові підприємства через власні фірмові магазини. Одиницею бухгалтерського обліку товарів є їхнє найменування або однорідна група, вид. Підприємства-виробники продукції (робіт, послуг) за погодженням із торговими й іншими підприємствами-покупцями встановлюють вільні відпускні ціни на продукцію, що реалізується. Підприємства-монополісти затверджують граничні ціни реалізації у державних органах ціноутворення. Фактичні ціни реалізації цих підприємств можуть бути нижчими за граничні залежно від попиту на продукцію. Оптові торгові підприємства для відшкодування витрат обігу й отримання прибутку встановлюють оптову націнку на купівельну або відпускну вартість товарів, придбаних у постачальників. У такий спосіб формують оптову ціну товарів. Підприємства роздрібної торгівлі й інші суб’єкти торгівельної діяльності встановлюють вільні роздрібні ціни на товари, що реалізуються, на підставі оптових цін і торгівельної націнки, призначеної для покриття власних витрат обігу й отримання прибутку. Облік у торгівлі має певні особливості: ― на відміну від виробництва, в торгівлі нічого не виробляють, надана послуга не має кількісних характеристик; ― у торгівлі відсутній процес визначення виробничої фінансової собівартості результату, а отже, прямих і непрямих (накладних) витрат, обліку готової продукції та інших облікових робіт, характерних для виробництва; ― з огляду на велику номенклатуру товарів бухгалтерський облік роздрібного товарообігу здійснюють лише у вартісному вираженні за цінами продажу. Кількісно-вартісний облік ведуть за товарами, що потребують особливого контролю (дорогоцінні вироби, автомобілі тощо); ― в оптовій торгівлі здійснюють груповий облік товарів на підставі розрахункового методу згідно з бухгалтерськими документами та оперативними даними; ― у роздрібній торгівлі окремо облікують різницю між купівельною й продажною вартістю придбаних товарів для обчислення валового доходу і фінансових результатів діяльності; ― витрати торгівельних підприємств становлять витрати обігу, що не включають до вартості товарів, належать до витрат звітного періоду, обліковуються на відповідних статтях адміністративних витрат, витрат на збут і фінансових витрат, а також списуються на фінансовий результат звітного періоду. Перелік графічного матеріалу: Таблиця 1.1 Основні показники фінансово-господарської діяльності ТОВ “Корпорація Спецторг” за 2006 – 2008 роки Рис. 3.1 Функції оптової торгівлі Таблиця 3.1 Відображення операцій в оптовій торгівлі ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.2 Документи з обліку надходження товарів ТОВ «Корпорація Спецторг» Рис. 3.2. Схема документообігу Таблиця 3.3 Кореспонденція рахунків з обліку придбання товарних запасів ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.4 Кореспонденція рахунків з обліку тари ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.5 Кореспонденція рахунків з обліку реалізації товару ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.6 Кореспонденція рахунків з обліку операцій придбання та реалізації товару (наявні залишок товарів і ТЗВ на початок грудня та залишок нереалізованих товарів на кінець місяця) ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.7 Відображення в обліку транзитної реалізації ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.8 Відображення в обліку знижки ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 4.1 Кореспонденція рахунків з обліку реалізації товару ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 4.2 Кореспонденція рахунків з обігу товарів ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 5.1 Синтетичний облік операцій за комісійної торгівлі – продажу товарів у комітента ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 5.1 Синтетичний облік операцій за комісійної торгівлі – продажу товарів у комісіонера Таблиця 6.1 Облік продажу товарів в розстрочку ТОВ «Корпорація Спецторг»
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи