Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика та техніка узагальнення даних бухгалтерського обліку та складання балансу підприємства
Курсова
№ K-18496
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти методики та техніки узагальнення даних бухгалтерського обліку та складання балансу підприємства 1.1 Методологія узагальнення даних бухгалтерського обліку 1.2 Сутність і призначення балансу, його нормативно – правове регулювання 1.3 Методолгія складання балансу на підприємстві Розділ 2 Практичні засади методики та техніки узагальнення даних бухгалтерського обліку та складання балансу ВАТ «Іркліївський маслосирзавод» 2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ «Іркліївський маслосирзавод» 2.2 Узагальнення даних обліку на підприємстві 2.3 Особливості складання балансу на підприємстві Розділ 3 Шляхи удосконалення методології складання балансу підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки Діючий в Україні бухгалтерський баланс призначається не тільки для відображення стану господарських засобів та джерел їх формування на певну дату, а й для одержання інформації, необхідної для управління діяльністю підприємства, а також для задоволення потреб зовнішніх користувачів – статистичних, податкових, фінансових органів, банків, інвесторів та ін. Бухгалтерський баланс підприємства являє собою документ публічної звітності, основне джерело інформації для зовнішнього фінансово-економічного аналізу діяльності підприємства. Він складається за єдиною, встановленою П(С)БО 2 «Баланс», формою як складова річних, квартальних та місячних бухгалтерських звітів, надсилається в обов’язковому порядку регіональним статистичним органам, а також вищестоящим організаціям, до сфери управління яких відноситься підприємство. Вивчення Балансу розкриває як позитивні, так і негативні результати діяльності підприємства. Відповідно суттєвою є інформація, відсутність якої може вплинути на рішення користувачів звітності. Суттєвою якісною характеристикою інформації, що подається у Балансі, є її зрозумілість для користувачів, тому при складанні балансу необхідно дотримуватися певних вимог та принципів, які застосовуються при складанні фінансової звітності Для того, щоб Баланс був зрозумілим користувачам, він має містити дані про: підприємство; дату звітності за звітний період; валюту балансу та одиницю її виміру; відповідну інформацію за звітний період і аналогічний період попереднього періоду. Завдяки стислій та компактній формі, баланс є досить зручним документом. За даними балансу виявляють недоліки в роботі та фінансовому стані підприємства їх причини, а також розробляють заходи щодо усунення цих недоліків. Перелік табличного і графічного матеріалу: Рис. 1.1. Етапи підготовки до складання фінансової звітності Рис. 1.2 Призначення та визнання статей балансу Таблиця 2.1 Основні фінансово – економічні показники діяльності підприємства Рис. 2.1 Структура бухгалтерського апарату ВАТ "Iрклiївський маслосирзавод" Рис.2.2 Схема журнальної форми бухгалтерського обліку на ВАТ "Iрклiївський маслосирзавод" Рис. 2.3. Послідовність складання балансу на підприємстві
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи