Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Екологічний маркетинг.
Курсова
№ K-28919
Курсова робота на тему: «Екологічний маркетинг»
Зміст
1. Вступ
2. Теоретичні основи екологічного маркетингу 2.1. Поняття екологічного маркетингу 2.2. Основні принципи та концепції 2.3. Роль екологічного маркетингу в сучасній економіці
3. Практика застосування екологічного маркетингу 3.1. Стратегії екологічного позиціонування 3.2. Екологічне маркування і сертифікація продукції 3.3. Приклади з українського та міжнародного досвіду
4. Проблеми та перспективи розвитку екологічного маркетингу 4.1. Основні виклики 4.2. Перспективи впровадження в Україні
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи