Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Екологічний маркетинг.
Курсова
№ K-28919
Курсова робота на тему: «Екологічний маркетинг»
Зміст
1. Вступ
2. Теоретичні основи екологічного маркетингу 2.1. Поняття екологічного маркетингу 2.2. Основні принципи та концепції 2.3. Роль екологічного маркетингу в сучасній економіці
3. Практика застосування екологічного маркетингу 3.1. Стратегії екологічного позиціонування 3.2. Екологічне маркування і сертифікація продукції 3.3. Приклади з українського та міжнародного досвіду
4. Проблеми та перспективи розвитку екологічного маркетингу 4.1. Основні виклики 4.2. Перспективи впровадження в Україні
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи