Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Олег Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Тихонова Марина Борисовна

Рейтинг: 10
Попп Наталія Олександрівна

Рейтинг: 13
аватар
Занков Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Гордій Ірина Володимирівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка конкурентоспроможності підприємства


Дипломна
K-16634

Вступ
1 Конкурентоспроможність підприємства - найважливіша характеристика підприємства в ринкових умовах
1.1 Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її визначають
1.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства
1.3 Планування маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства
2 Загальна характеристика підприємства, особливості його господарчої та організаційно-економічної діяльності
2.1 Організаційні особливості ЗАТ «Черкаське пиво»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси
2.2 Аналіз показників економічної діяльності
2.3 Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства
2.4 Конкурентний статус ЗАТ «Черкаське пиво»
3 Планування маркетингових заходів на ЗАТ «Черкаське пиво"
3.1 Постановка цілей ЗАТ «Черкаське пиво»
3.2 Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво»
3.3 Обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво»
Висновки
Список використаної літератури

В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу.
В даній роботі були розглянуті організаційні особливості ЗАТ «Черкаське пиво»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус ЗАТ «Черкаське пиво» на ринку пива в місті та Черкаській області.
Проведено планування маркетингових заходів на ЗАТ «Черкаське пиво» для підвищення конкурентоспроможності, за рахунок чого підвищилася його конкурентна позиція в такій СЗГ як виробництво пива на ринку міста та області. На основі проведеного аналізу на підприємстві було розроблено комплекс маркетинг-мікс:
• товарна політика - ЗАТ «Черкаське пиво» збирається поповнити асортимент випускаємої продукції. Розробивши товарну політику підприємство отримає ті недостатні фактори, що дозволять за існуючих умов завоювати прихильність покупців, а отже отримати прибутки за рахунок задоволення їх потреб.
• збутова політика - підприємством повинно організувати власну торгівельну мережу для підвищення обсягів збуту та ефективнішого продажу товару. Планове завдання - завоювання місцевого ринку. Запропоновано відкрити роздрібні та оптові магазини в м. Черкаси та області, знайти оптових покупців шляхом розміщення детальної інформації про товари та умови їх купівлі в різноманітних довідниках.
• цінова політика - запропоновано встановити стандартні ціни, впровадити стратегію неокруглених цін, які роблять враження, що це знижені ціни, або що підприємство встановлює ціни на мінімально можливому рівні, підприємство повинно захопити цінове лідерство, це можна зробити рекламуючи та продаючи продукцію з товарного асортименту по ціні, що забезпечує долю прибутку нижчу звичайної (так можна зацікавити споживача всією асортиментною групою, і він буде купувати продукти по звичайних цінах разом з товарами по вищих цінах, які приваблюють його до магазину чи вітрини виробника), для нових товарів найвигідніше застосувати стратегію «зняття вершків». Для збільшення обсягу збуту пропонується використовувати цінову стратегію проникнення (низька ціна призначена для захвату ринку).
• політика просування - основним завданням просування продукції ЗАТ «Черкаське пиво» є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. Важливе місце в процесі просування повинна зайняти політика ФОПСТИЗ.
В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Черкаське пиво».
Перелік графічного матеріалу
Рисунок 1.1 - Взаємозв’язок конкурентоспроможності країни, підприємства, товару та їх детермінанти
Таблиця 1.1 - Матриця конкурентоспроможності
Рисунок 1.2 - Багатокутник конкурентоспроможності
Таблиця 1.2 - Результати ранжування
Рисунок 1.3 - Конкурентний статус фірми і стратегічні капіталовкладення
Таблиця 1.4 - Визначення майбутньої ефективності діючої стратегії
Таблиця 1.5 - Фактори, що впливають на потенціал фірми (приклади)
Таблиця 1.6 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірми
Рисунок 1.4 - Принципи сегментації споживчих ринків
Рисунок 2.1 - Структура управління заводом
Таблиця 2.1 - Розрахунок виручки від реалізації продукціїї
Таблиця 2.2 - Визначення чистого обсягу продаж за 1999 рік, грн
Таблиця 2.3 - Використання середньорічної потужності по основним видам випускаємої продукції
Таблиця 2.4 - Виробництво продукціі по кварталах
Таблиця 2.5 - Собівартість пива, грн
Таблиця 2.6 - Собівартість виробництва випускаємої продукції
Таблиця 2.7 - Звіт про фінансові результати та їх використання за 1999 р
Таблиця 2.8 - Рекомбінований баланс підприємства на 01.01.99 (грн)
Рисунок 2.10 - Споживачі, постачальники та основні конкуренти заводу
Таблиця 2.6 - Джерела і вартість сировини
Таблиця 2.9 - Розвиток ринку пива в Україні
Рисунок 2.11 - Діаграма частки ринку пивоварних підприємств в
1998 і 1999 роках
Таблиця 2.10 - Аналіз сильних та слабких сторін ЗАТ «Черкаське пиво» та ВАТ «Миколаївський пивзавод «Янтар»
Таблиця 2.11 - Розподіл категорій споживачів між ЗАТ «Черкаське пиво» та ВАТ «Миколаївський пивзавод «Янтар»
Таблиця 2.12 - Ціни на основну продукцію
Таблиця 2.13 - Визначення ефективності діючої стратегії
Таблиця 2.14 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірмиРисунок 3.1 - Запропонована структура відділу маркетингу
на ЗАТ «Черкаське пиво»
Рисунок 3.2 - Структура управління заводом після створення відділу маркетингу
Рисунок 3.1 - Ієрархія цілей ЗАТ «Черкаське пиво»
Таблиця 3.3 - Структура реалізації продукції в динаміці
Таблиця 3.4 - Бюджет витрат на рекламу, грн
Таблиця 3.5 - Бюджет маркетингу, грн
Таблиця 3.6 - Прогноз собівартості пива в обсягу 635 тис. дал, грн
Рисунок 3.2 - Графік «витрати результати» для виробництва пива
Таблиця 3.7 - Основні показники економічної діяльності ЗАТ «Черкаське пиво» до і після впровадження маркетингових заходів, грн
Таблиця 3.7 - Визначення ефективності діючої стратегії
Таблиця 3.8 - Розвиток ринку пива в Україні
Таблиця 3.9 - Обсяги виробництва пива в Україні в 1998-2000 роках
Рисунок 3.3 - Діаграма зміни обсягів виробництва пива в Україні в 1998-2000 роках
Таблиця 3.10 - Визначення ефективності наявного потенціалу фірми
Ціна

15

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.