Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Сергій Іванович

Рейтинг: 10
Наталія М. Б.

Рейтинг: 16
аватар
Руденко Максим Віталійович

Рейтинг: 10
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
аватар
Срібна Любов Василівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка формування політики збуту на підприємстві


Курсова
K-16715

Вступ
Розділ 1 теоретичні основи дослідження формування політики збуту на підприємстві
1.1. Огляд літературних джерел з проблеми дослідження
1.2. Методологія дослідження організації політики збуту продукції на підприємстві
1.3. Дохід як результат збутової політики
Розділ 2 практичні аспекти дослідження політики збуту на підприємстві
2.1. Загальна характеристика та оцінка фінансового стану ЗАТ «Юрія»
2.2. Оцінка доходності підприємства
2.2. Аналіз товарообороту на підприємстві
Розділ 3 шляхи підвищення ефективності політики збуту продукції
Висновки
Список використаної літератури

Загалом на ринку продовольчих ресурсів молоко і молокопродукти посідають значне місце. Річна норма їх споживання на людину в рік складає 350кг в перерахунку на молоко. Незбирана молочна продукція на українському ринку представлена широким асортиментом видів та торгівельних марок. Як свідчить практика, із конкурентного середовища незбираної молочної продукції крім класичних видів: молоко пряжене, кефір, ацидофілін, ряжанка, сметана, сир, масло, сир, на даний момент значно виріс асортимент йогуртів, сиркові десерти, сирки глазуровані, сирки дитячі з фруктовими домішками, коктелі, "біо” продукція. В залежності від фірми виробника продукція має притаманні йому смакові та якісні властивості.
Аналіз конкурентів свідчить про наявність на українському ринку молочної продукції операторів зі значними фінансовими можливостями. В більшості випадків це іноземні компанії, які вкладають значні ресурси для виходу та закріплення на українському ринку молочної продукції свого бренду.
Враховуючи таку ситуацію ЗАТ "Юрії"' пропонується приділити значну діяльності збутової служби. Для покращення роботи служби збуту необхідно здійснювати аналіз ринку, основних конкурентів, смаки і уподобання споживачів, визначати конкурентоспроможність продукції.
Важливим кроком в роботі служби збуту є визначення зміни попиту при збільшенні або зменшенні ціни. Для цього в даній роботі пропонується використовувати лінію попиту.
На всю незбирану продукцію попит є еластичним. Це означає, що зниження приведе до збільшення обсягу попиту та виручки від реалізації Змінюючи ціни на продукцію враховувалося положення відносно конкурентів щодо ціни, асортименту, якості, упаковки, сервісу обслуговування. Впровадження пропозицій забезпечує отримання прибутку на суму 407,41тис.грн. Це на 30,85% на 125,51тис.грн. більше до впровадження пропонованих заходів. При зниженні ціни на молоко та збільшенні обсягу випуску вдалося збільшити прибуток на суму 2,98тис.грн. (або 5,96%), прибуток на кефір зріс на 0,13тис.грн. (68%), прибуток на сирки глазуровані зріс на 2,83тис.грн. (або 4,24%). Найбільший прибуток був отриманий при зниженні ціни та збільшенні обсягу випуску масла, він склав 271,02тис.грн., що на 20% більше до впровадження прозицій.
Положення окремих товарних груп незбираної молочної продукції ЗАТ “Юрія” по відношенню до основних конкурентів представлений у вигляді матриці, і зроблений висновок, що можна розширювати асортимент для підтримання позицій даних видів товару на ринку молочної продукції по таким групам товарів як: йогурти, молоко, кефір, ряжанка. Для створення нового асортименту продукції використання нових технологій неможливо, бо наявності вільних грошових ресурсів немає, а залучення інвестицій або взяття кредиту в банку є неможливим, як показав фінансовий аналіз діяльності ЗАТ "Юрія". Тому в асортимент пропонується ввести продукцію, яка вироблялася в 2002 та 2005 роках і була прибутковою. Ціни на такі товари визначалися, враховуючи аналіз ціни відносно конкурентів та собівартість продукції. Розширення асортименту дало змогу отримати додаткову виручку від реалізації, яка склала 2295, 35 тис.грн., а прибуток склав 23,03 тис.грн.
Для успішної діяльності збутової служби пропонується стимулювати продавця і покупця. Для досягнення цього завдання потрібно змінити організацію служби збуту та надати знижки покупцю.
Найважливішим етапом стимулювання збуту є також і реклама, загальна сума витрат на яку складе 1878 грн.
Якщо служба збуту ЗАТ «Юрія» буде зхдійснювати ретльний аналіз ринку, мимттєво реагувати на змінив ціні, асортименті, якості продукції і використовувати лінію попиту для визначення додаткового обсягу попиту при зниженні ціни, це дозволить забезпечити високу конкурентоспроможність продукції, повернути втрачену довіру споживачів і мати високі прибутки.
Перелік графічного матеріалу
Таблиця 1.1 Перелік літературних джерел
Рис. 1.1. Етапи проведення стимулювання збуту
Таблиця 2.1. Аналіз фінансового стану за 2007 рік.
Рис.2.1 Коливання попиту на продукцію протягом року
Таблиця 2.2 Обсяги реалізації продукції в натуральному та грошовому виразі
Таблиця 2.3 Канали збуту продукції ЗАТ «Юрія».
Рис. 2.3 Структура реалізації продукції ЗАТ “Юрія”
Таблиця 2.5. Структура експорту продукції
Рис. 2.4 Структура експорту продукції підприємства
Таблиця 2.6 Виробництво і реалізація продукції по кварталах в 2005-2007 роках.
Рис.2.5 Структура виробництва і реалізації продукції
Таблиця 2.7 Аналіз товарообігу в 2005-2007 роках.
Таблиця 2.8 Матриця конкурентного профілю
Таблиця 2.9 Асортимент незбираної молочної продукції ЗАТ "Юрія".
Рис.3.1 Лінія попиту молока
Рис.3.2 Виручка від реалізації молока
Рис.3.3 Графік «витрати - результати»
Рис.3.4. Лінія попиту кефіру
Рис.3.5 Виручка від реалізації кефіру
Рис.3.6 Графік «витрати - результати»
Рис. 3.7. Лінія попиту на масло
Рис.3.8 Виручка від реалізації масла
Рис.3.9 Графік «витрати - результати»
Рис.3.10 Лінія попиту на сирки глазуровані
Рис.3.11 Виручка від реалізації сирків
Рис.3.12 Графік «витрати - результати»
Ціна

35

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.