Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування політики збуту на підприємстві
Курсова
№ K-16720
Вступ 1. Збутова політика – основа успіху економічної діяльності підприємства 1.1. Організація і діяльність служби збуту 1.2. Ціноутворення у системі збуту 1.3. Доход як результат збутової політики 1.4. Управління товарними запасами 2. Економічні та фінансові основи формування політики збуту на підприємстві зат "київторгбудматеріали" 2.1. Загальна характеристика та оцінка фінансового стану підприємства 2.2. Аналіз товарообороту як основа комерційної діяльності 2.3. Оцінка контролю рівня товарних запасів на підприємстві 3. Основні напрямки стимулювання збуту на підприємстві 3.1. Формування напрямків стимулювання збуту 3.2. Обгрунтування стимулювання збуту на підприємстві Висновок Список використаної літератури
У роботі були проаналізовані ключові проблеми формування політики збуту і засоби стимулювання його на прикладі ЗАТ “Київторгбудматеріали” та його ланки магазину “Торгбуд” міста Києва, Святошинського району. Розрахунок показників фінансового стану дає можливість говорити, підприємство характеризується надто високою ліквідністю і це свідчить про недоліки у використанні поточних активів, що тягне за собою пониження показника прибутковості. Та в загальному ЗАТ “Київторгбудматеріали” вважається фінансово незалежним і може забезпечити прибутковість. Магазин “Торгбуд” як кінцева ланка збуту забезпечував у 2001 р. збільшення товарообороту, але на невеликий відсоток, водночас здійснювалося накопичення товарної маси на 136000 грн. Тому пропозиції по стимулювання збуту на підприємстві зможуть забезпечувати зниження товарних запасів до норми, збільшити товарооборот і тим самим забезпечити попит населення, установ, підприємства продукцією. Результати цієї роботи передані керівництву ЗАТ “Київторгбудматеріали” для вивчення. Перелік графічного матеріалу Рис. 1.1. Використання послуг оптової торгівлі. Рис. 1.2. Функції оптової торгівлі. Рис. 1.3. Види роздрібної торгівлі. Рис. 1.4. Методи прогнозування збуту. Рис. 1.5. Типи ринків і політика ціноутворення. Рис.1.6. Види доходів торгівельного підприємства. Рис. 1.7. Форми товарних запасів сфери обігу Таблиця 2.1 Показники фінансового стану ЗАТ “Київторгбудматеріали”, 2007 рік Таблиця 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства за 2007 р. тис.грн. Таблиця 2.3. Аналіз товарообороту магазину в 2007 р., тис. грн. Рис.2.1. Графік коливань товарообороту. Таблиця 2.4. Аналіз структури товарообороту за номенклатурною товарів Рис. 2.1. Структура номенклатури товарообороту магазина №6 Таблиця 2.5.Аналіз структури запасів магазину, початок 2008 р. Таблиця 2.6.Класифікація запасів за їх значущістю для підприємства Таблиця 3.1.Переваги і недоліки засобів стимулювання збуту Таблиця 3.2.Оцінка ефективності використання знижок у магазині № 6
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи