Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління комерційною діяльністю оптового підприємства на засадах маркетингу
Дипломна
№ K-170
ЗМІСТ ВСТУП 4 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1 Зміст маркетингу в управлінні сучасною фірмою 8 1.2 Система управління обсягом та асортиментною структурою товарообороту підприємства 20 1.3 Комплексна оцінка показників товарообороту підприємства 31 2 ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ФІРМА МИР» 44 2.1 Характеристика стану діяльності 44 2.2 Процес маркетингового контролю на підприємстві 49 2.3 Аналіз обсягу та асортиментної структури товарообороту 57 2.4 Оцінка впливу чинників на обсяги та структуру товарообороту 66 3 УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИГОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1 Сучасні проблеми маркетингу та класифікація питань управління 72 3.2 Побудова імітаційній моделі маркетингового управління 82 3.3 Розрахунок ефективності маркетингового управління 95 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 109
Ціна
$100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи