Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Зміст і місце державного регулювання у господарському механізмі. Маркетингова стратегія продукту
Курсова
№ K-1735
Вступ Розділ 1. Зміст і місце державного регулювання у господарському механізмі. 1.1.Сутність, типи та рівні державного планування. 1.2.Прогнозування економічних процесів. 1.3.Організаційна структура управління ринковою економікою. Висновки Розділ 2. Маркетингова стратегія продукту. 1.1.Розуміння товару в комплексі сучасного маркетингу. Життєвий цикл товару. 1.2.Складові елементи маркетингової стратегії продукту. 1.3.Принцип розробки нового товару та їх знання в конкурентній боротьбі між підприємствами. Сучасні напрямки розробки асортименту товарів за споживчими комплексами. Висновки Розділ 3. Нормативно – правове забезпечення державного регулювання у господарському механізмі Список використаної літератури
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи