Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка маркетингової стратегії підприємства
Курсова
№ K-1748
Вступ 1. Теоретичні аспекти маркетингової стратегії підприємства 1.1 Зміст маркетингової стратегії 1.2 Особливості маркетингової стратегії при сегментації ринку 1.3 Визначення цільового ринку 1.4 Закріплення позиції товару на ринку 2. Аналіз маркетингової діяльності ВАТ „Зоря” 2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Зоря” 2.2 Аналіз внутрішнього маркетингового середовища 2.3 Аналіз зовнішнього маркетингового середовища 2.4 SWOT- аналіз діяльності ВАТ „Зоря” 3. Пропозиції по вдосконаленню сегментації ринку в маркетингової діяльності ВАТ «Зоря» 3.1 Стратегія вдосконалення сегментації ринку в маркетингової діяльності ВАТ «Зоря» 3.2 Оперативно-календарний план маркетингових заходів 3.3 Бюджет маркетингу підприємства по запропонованих заходах Висновок Список використаної літератури
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи