Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз впливу рекламних заходів на підвищення якості роботи торгівельного підприємства
Курсова
№ K-1754
Вступ
1. Поняття реклами та рекламних засобів, їх види.
2. Коротка характеристика ВАТ „Черкаський Будинок торгівлі”.
3. Аналіз впливу рекламних заходів на підвищення якості роботи ВАТ „Черкаський Будинок торгівлі”.
Висновки.
Використана література.
Ціна
60,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи