Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг в системі управління підприємством
Курсова
№ K-25072
ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Роль маркетингу в системі управління підприємством 1.2. Стратегія маркетингу на підприємстві 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ СКЛОТАРНИЙ ЗАВОД» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 2.3. Оцінка збутової діяльності підприємства на засадах маркетингу інновацій 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ В КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ 3.1. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності на підприємстві 3.2. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
130
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи