Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування гуртових та роздрібних цін на продукцію
Курсова
№ K-25671
Вступ 1. Зміст, функції і види цін. 1.1.Економічний зміст і функції цін. 1.2. Види цін. 2. Характеристика діяльності Тлумацького торгового кооперативного підприємства «Прикарпаття». 3.Формування цін на продукцію та методи ціноутворення. 3.1.Формування гуртових та роздрібних цін на продукцію. 3.2.Методи ціноутворення в умовах ринку. 4. Основні підходи державного регулювання цін Висновки та пропозиції Список використаної літератури Об’єктом даної курсової роботи є діяльність Тлумацького торгового кооперативного підприємства «Прикарпаття». За ринкових умов господарювання ключовим економічним важелем, що активно впливає на розвиток суспільства та рівень життя населення, є ціна. Ціна – це грошовий вираз вартості товару (продукції, послуги). Вона завжди коливається навколо ціни виробництва (перетвореної форми вартості одиниці товару, що дорівнює сумі витрат виробництва й середнього прибутку) та відображає рівень суспільно необхідних витрат праці. Предметом даної курсової роботи є цінова політика підприємства, вивчення питань сутності цін, їх видів та процесу калькулювання на різних видах підприємств України. Застосовувані в ринковій економіці ціни виконують три основні функції: обліково-вимірювальну, розподільчу та стимулюючу. Обліково-вимірювальна функція ціни полягає в тім, що вона є засобом обліку й вимірювання витрат суспільної праці на виробництво окремих видів продукції або надання різноманітних послуг. Розподільча функція зводиться до того, що за допомогою цін, які відхиляються від вартості, здійснюється перерозподіл частини доходів первинних суб’єктів господарювання та населення. Стимулююча функція ціни використовується для мотивації підвищення ефективності господарювання, забезпечення необхідної прибутковості (дохідності) кожному нормально працюючому продуценту, посереднику і безпосередньому продавцю товарів виробничого та споживчого призначення. Актуальність вибраної теми курсової роботи полягає в тому, що ціноутворення є основним напрямком економічної діяльності підприємств для досягнення основної мети любого підприємства – одержання прибутку. Основна мета даної курсової роботи полягає в тому, щоб дослідити питання формування гуртових та роздрібних цін на продукцію підприємства. Науково-методичною базою написання роботи є періодична література та підручники. В процесі виконання даної курсової роботи будуть розглядатись такі поняття, як «види цін», «методи ціноутворення», «формування цін», «функції цін» та інші.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи