Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ефективність участі підприємств у виставках (ярмарках).
Дипломна
№ K-8513
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИСТАВОК І ЯРМАРОК 1.1. Поняття і функції виставок та ярмарок 1.2. Роль виставок та ярмарок у розвитку організаційно-комерційних послуг 1.3. Державне регулювання виставко-ярмаркової діяльності в Україні РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УЧАСТІ ПІДПРИЄМСТВА У ВИСТАВКАХ (ЯРМАРКАХ) 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Організація участі підприємства у виставках та ярмарках РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УЧАСТІ ПІДПРИЄМСТВА У ВИСТАВКАХ (ЯРМАРКАХ) 3.1. Удосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства на виставках (ярмарках) 3.2. Пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності участі підприємства у виставках (ярмарках) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи