Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вибір споживача в умовах невизначеності
Курсова
№ K-11469
Вступ
1. Основні положення теорії споживчого вибору
2. Оптимізація вибору споживача: кардиналістський та ординалістський підходи
3. Особливості поведінки споживача в умовах невизначенності
Висновки
Список використаних джерел
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи