Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вплив інновацій на вартість підприємства
Реферат
№ K-18615
ВСТУП 1. Сутність і значення інноваційного процесу 2. Залежність вартості підприємства від інновацій ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА У період розвитку ринкових відносин в Україні найважливішим фактором конкурентоспроможності вітчизняних малих підприємств у довгостроковій перспективі є наявність фундаментальної мети розвитку бізнесу – приросту його ринкової вартості й побудови ефективної системи управління, орієнтованої на досягнення цієї мети. Досвід розвинених країн показує, що позитивна динаміка вартості підприємства (бізнесу) визначає довгострокове й стійке його функціонування, сприяє зростанню добробуту суспільства й соціально-економічному розвитку країни. Сьогодні, українським малим підприємствам все складніше виробляти конкурентоспроможні продукцію/послуги, проявляти свою індивідуальність із метою залучити клієнтів і збільшити свої доходи. Тому однією з важливих цілей підприємства в сучасних умовах є ефективне управління підприємством із метою збільшення його ринкової вартості шляхом формування інноваційних механізмів, які сприяють адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища, впровадженню передових технологій, збільшенню якості продукції/послуг та їх диверсифікованості, створенню конкурентних переваг. Основною економічною умовою для цього є постійне збільшення притоку інвестиційних ресурсів для вдосконалення продукції або виробництва нових товарів/послуг, упровадження нових або вдосконалених технологій і систем управління, які в сукупності формують інноваційне середовище процесу збільшення вартості підприємства. Дослідження шляхів ефективного управління підприємством, які зможуть забезпечити приріст його ринкової вартості в умовах інноваційного процесу, вважаємо актуальною проблемою української економіки, що в наш час перебуває в кризовому стані, але має великий потенціал для економічного зростання в національному й загальноринковому масштабах. Дослідженню проблем управління вартістю підприємств присвячено багато наукових праць. Значним є внесок таких зарубіжних і вітчизняних учених: С.В. Валдайцев, І.О. Єгерев, Т. Коллер, Т. Коупленд, М.І. Круглов, О.Г. Мендрул, Дж. Муррін, А.А. Садєков, М. Скотт, К. Уолш, А. Файоль, Л.В. Фролова, М.Г. Чумаченко, О.О. Шубін, ін. Слід зазначити, що швидкий розвиток економіки та зміни в потребах покупців обумовлюють появу нових завдань для управління, за якими не встигає вітчизняна теорія й практика. Так ситуація визначає актуальність і мету дослідження.
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи