Форматування листів в Excel Будь-яка таблиця складається з рядків і стовпців, як правило рядки нумеруються цифрами 1, 2, 3 і так далі до 16384, а стовпцям привласнюється відповідність латинському алфавіту A, B, C і так далі Причому коли алфавіт закінчується, за Z слідує AA, AB, AC і так далі до IV. Перетини рядків і стовпців утворює осередки, кожен осередок має адреса, яка позначається ім'ям стовпця і номером рядка. Наприклад B5. Мал. 1. Робочий лист Excel У осередки заносяться дані. Надалі при зверненні до ці даним завжди йде посилання на адресу осередку де вони розташовані. Наприклад в Е9 розташовано число 5. Якщо необхідно провести які-небудь дії цими даними наприклад скласти два числа 4 з осередку A1 і 4 з осередку C7 і помістити їх суму в осередок C3 , то в осередку C3 вводиться формула =A1+C7 і в осередки C3 з'являється результат 8. 1. Вигляд і основні поняття 1.1. Робоча книга і робочий лист. Робочий лист - це власне електронна таблиця, основний тип документа, використовуваний в Excel для зберігання і маніпулювання даними. Він складається з осередків, організованих в стовпці і рядки, і завжди є частиною робочої книги. Робочі книги - це файли MS Excel, які можуть містити один або декілька робочих листів. Такі файли мають розширення .xls. Якщо подивитися на зображене вікно Excel, то можна відмітити, що воно містить безліч різних елементів. Деякі з них властиві всім програмам в середовищі Windows, останні є тільки у вікні Excel. ДАЛІ ЗА ГРОшІ
|
|