Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Інформаційна система обліку і аналізу інформації для проведення маркетингових досліджень на фармацевтичному ринку
Дипломна
№ K-22092
Зміст
Вступ 1. Дослідження предметної області маркетингових досліджень 1.1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень 1.2. Огляд існуючих рішень 1.3. Постановка задачі 2. Розробка структури інформаційної системи обліку та аналізу інформації для проведення маркетингових досліджень на фармацевтичному ринку 2.1. Розробка структури інформаційної системи та алгоритмів її функціонування 2.2. Розробка моделі даних системи 2.3. Розробка фізичної моделі системи 3. Розробка програмного забезпечення інформаційної системи обліку та аналізу інформації для проведення маркетингових досліджень 3.1. Вибір середовища розробки 3.2. Розробка інформаційної системи обліку та аналізу інформації для маркетингових досліджень 3.3. Тестування програми 3.4. Інсталяція системи 3.5. Інструкція для користувачів 4. Економічне обґрунтування дипломного проекту Висновки Список використаної літератури Додатки
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи