Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Технологiя надання туристичних послуг у готелi “Писанка”
Курсова
№ K-9566
Змiст 1. План 2. Вступ 3. Роздiл 1. Процес обслуговування гостей у готелi 1.1 Поняття обслуговування у готелi 1.2. Процес обслуговування гостей у готелi.Функцiї та обов’язки службовцiв i працiвникiв готелю щодо надання послуг гостям 1.3. Функцiональнi обов’язки службовцiв операцiйної ланки 4. Роздiл 2. Аналiз дiяльностi пiдприємства туристичної iндустрiї на прикладi готелю „Писанка” 2.1. Загальна характеристика пiдприємства, основнi напрямки дiяльностi; 2.2. Технологiя обслуговування в готелях 2.3. Структура i змiст процесу прийому i розмiщення 5. Роздiл 3. Пропозицiї по формуванню конкурентних переваг для пiдприємств туристичної iндустрiї 3.1. Мiжнародний досвiд 3.2. Шляхи полiпшення чи удосконалення роботи пiдприємства 6. Висновок 7. Бiблiографiя
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи