Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


Вакоріна Злата Едуардівна

Рейтинг: 10
аватар
Олег Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10
аватар
Квак Артур Васильвоич

Рейтинг: 10
аватар
Козяр Анастасія Анатоліївна

Рейтинг: 10
Наталія Вікторівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Основи академічного письма (МАУП)


Контрольна робота
K-27929

1. Основою академічного письма є

А. вміння висловлювати думки

B. вміння читати і розуміти текст

C. металінгвістичні вміння і навички

D. читати написане критично

2. Винахідником тривимірної моделі, де акцент зміщується на нелінійність тексту, багатовимірність і комплексність процесу його створення, був

A. К. Поппер

B. Д. Джонсон

C. Б. Грін

D. Р. Пол

3. Вміння виражати думки за допомогою дискусій і досліджень – це

А. міжкультурна грамотність

В. академічна грамотність

C. стилістична грамотність

D. інформаційна грамотність

4. Біллом Гріном було запропоновано модель, що включає такі виміри, окрім

А. культурний вимір

В. інформаційний вимір

C. операційний вимір

D. критичний вимір

5. Знання предмета, розуміння обговорюваних питань в їх контексті, правильний вибір стилістики та мови в залежності від адресата і призначення тексту, тобто від жанру і дисципліни, передбачає

А. культурний вимір

В. інформаційний вимір

C. операційний вимір

D. критичний вимір

6. Аналітико-критичне читання тексту передбачає

А. загальне ознайомлення із змістом тексту та вияв його основної ідеї

В. творче читання, що спрямовується на постановку різного типу питань до тексту, сортування наукового матеріалу під певним кутом зору, коментарі до фрагментів наукового тексту, його рецензування

C. детальне опрацювання наукового тексту, його аналіз та оцінка

D. попереднє ознайомлення із книгою і виділення ключових слів, зокрема, в анотації, змісті, передмові /вступі, окремих частинах тексту

7. Поглиблене читання тексту передбачає

А. загальне ознайомлення із змістом тексту та вияв його основної ідеї

В. творче читання, що спрямовується на постановку різного типу питань до тексту, сортування наукового матеріалу під певним кутом зору, коментарі до фрагментів наукового тексту, його рецензування

C. детальне опрацювання наукового тексту, його аналіз та оцінка

D. попереднє ознайомлення із книгою і виділення ключових слів, зокрема, в анотації, змісті, передмові /вступі, окремих частинах тексту

8. Загальне ознайомлення із змістом тексту та вияв його основної ідеї передбачає

А. поглиблене читання

В. ознайомлювальне читання

C. переглядове читання

D. аналітико-критичне читання

9. Мнемонічну формулу академічного письма складають

А. персональний процес і практика, публічний продукт

В. писемність, процес , продукт і практика

C. програма письма, персональний процес, практика, публічний продукт

D програма письма, персональний процес, публічний продукт

10.Формує креативний підхід до практичного використання набутого знання в усіх галузях життєдіяльності, що готує людей до змін та невизначеності, до активного творчого перетворення дійсності

А. критичне мислення

В. індивідуальне мислення

C. академічне письмо

D. креативне мислення

Тести до теми 2

1. Об’єкти інтелектуальної власності є результати

А. фізичної діяльності

B. духовно-емоційної діяльності

C. розумової діяльності

D. усі відповіді правильні

2. Конвенція про заснування Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ) була укладена

А. 14 липня 1967 р. у Стокгольмі

B. 20 березня 1883 р. у Парижі

C. 14 грудня 1900 р. у Брюсселі

D. 9 червня 2006 р. у Києві

3. До об’єктів інтелектуальної власності належить

А. художні твори

B. комп’ютерні програми

C. бази даних

D. усі відповіді правильні

4. Фізична особа, творчою працею якої створюється об’єкт права інтелектуальної власності, – це

А. об’єкт права інтелектуальної власності

B. суб’єкт права інтелектуальної власності

C. генератор права інтелектуальної власності

D. жодної правильної відповіді

5. Згідно з українським законодавством діє авторське право на твір упродовж

А. протягом життя автора

B. протягом 70 років із дня публікації твору

C. протягом 70 років після смерті автора

D. протягом життя автора та 70 років після його смерті

6. Авторство певного винаходу чи інновації охороняється документом

А. патентом

B. товарним знаком

C. торговою маркою

D. постановою

7. До первинних суб’єктів права інтелектуальної власності належить всі, окрім

А. автор художнього твору

B. родичі автора твору

C. винахідник нового приладу

D. співавтор винаходу

8. До суспільних надбань належить

А. твори В. Шекспіра

B. переклад творів В.Шекспіра Д.Павличком

C. п’єса за творами В.Шекспіра

D. підручник з літератури з творами В.Шекспір

Тести до теми 3

1. Академічна доброчесність має на меті

A. забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень

B. отримання високого рівня освіти

C. створення середовища відповідальних та чесних науковців D. виховання сумлінних здобувачів освіти

2. Соціальна, моральна відповідальність за процес і результати дослідження, що формується в культурно-освітньому просторі вищого навчального закладу це

A. свідома поведінка в недотриманні авторства текстів та результатів наукової роботи

B. особливий вид діяльності науковців

C. академічна доброчесність

D. основна риса академічної культури

3. Аксіологічний компонент академічної культури передбачає

A. технології впливу на оточуючих з урахуванням етичних категорій і принципів

B. здатність оперувати інформаційними та комунікаційними технологіями

C. вміння створювати інформаційні моделі за допомогою відповідних програмних засобів

D. професійні цінності та соціальну відповідальність за результати своєї діяльності

4. Ступінь реалізації засвоєних цінностей, норм, знань у ситуаціях професійного спілкування, охоплюють уміння і навички, що ґрунтуються на критичному мисленні, володінні комунікативною технікою, вербальною та невербальною взаємодією і знаходять прояв, зокрема, в академічній грамотності характеризує

А. аксіологічний (ціннісний) і мотиваційно-етичний компоненти

В. праксеологічний (діяльнісний) і поведінково-інтерактивний компоненти

С. наративно-цифровий компонент

D. мотиваційно-етичний компонент

5. Через символіку, певну знакову систему (етикетні правила, традиції тощо) виявляється

А. світоглядна функція

В. аксіологічна функція

С. інформативна функція

D. регулятивна функція

6. Забезпечує єдність пізнавальних, емоційно-чуттєвих, оцінкових, вольових елементів свідомості в соціокультурному вимірі

А. комунікативна функція

В. аксіологічна функція

С. світоглядна функція

D. регулятивна функція

7. Уможливлює розуміння сутності академічної культури (це – пряме і непряме спілкування, засвоєння культурної спадщини, розвиток членів спільноти, їх інтелектуальне та духовне збагачення)

А. інформативна функція

В. пізнавальна функція

С. світоглядна функція

D. регулятивна функція

8. Виражається у фіксації результатів пізнання навколишнього світу, наукового, ціннісного та художнього його відображення і передбачає різні форми пізнавальної діяльності

А. світоглядна функція

В. аксіологічна функція

С. пізнавальна функція

D. регулятивна функція

9. Формує в людини певні ціннісні орієнтири й потреби

А. світоглядна функція

В. аксіологічна функція

С. інформативна функція

D. регулятивна функція

10. Академічна культура включає усвідомлення кожним членом університетської спільноти – викладачем, студентом, адміністративним працівником

A. свого місця і обов’язків в загальному функціонуванні ЗВО; цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури; трудової і ділової етики

Б. цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; свого місця і обов’язків в загальному функціонуванні ЗВО; правил корпоративної культури

B. цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури

D. норм і цінностей поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури; принципів академічної доброчесності

11. До проявів академічної недоброчесності належать всі форми, окрім

А. виконання лише частини завдань із запропонованих викладачем

В. списування відповідей під час поточного контролю

С. симуляція хвороби задля того, щоб уникнути поточного тестування

D. симуляція хвороби задля того, щоб уникнути поточного тестування

12. До проявів академічної недоброчесності належать всі форми, окрім

A. подання у списку літератури до курсової роботи джерел, які автор не використовував

В. відсутність у списку літератури джерел, які опрацював автор

С. подання в описі джерел вигаданої інформації для бібліографічного опису

D. подання в роботі інформації про чужі дослідження без вказівки авторства та джерела

13. Академічне шахрайство може набувати всіх форм, окрім

А. використання в науковій роботі копірайтингового тексту

В. проходження процедур контролю знань підставними особами

С. написання не своїх варіантів завдань на контрольних заходах

D. використання під час контрольних заходів заборонених технічних засобів

14. Форма академічної нечесності «конфлікт інтересів» виявляється у

А. пропонуванні неправомірних винагород за несправедливе отримання будь-яких переваг у навчальній, дослідницькій чи трудовій діяльності

В. примушуванні студентів сплачувати гроші чи виконувати певну роботу під загрозою зумисно завдати шкоди інтересам та правам студента у навчанні, побуті чи інших питаннях

С. наявності реальної чи потенційної суперечності між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її повноваженнями

D. використанні родинних зв’язків чи службового становища для отримання переваг у навчальній, позанавчальній, науковій чи адміністративній сфері

15. Непотизм – це

А. надання друзям та родичам привілеїв у роботі, незалежно від їх професійних якостей

В. заохочення когось до прояву академічної недоброчесності

С. приховування інформації про порушення академічної доброчесності

D. привласнення чужого наукового доробку

Тести до теми 4

1. До видів вияву плагіату належать всі, окрім

А. перефразування чужого тексту

B. компіляція різних наукових робіт

C. непряме цитування без посилань

D. жодної правильної відповіді

2. Повторне оприлюднення автором одного й того ж матеріалу з метою отримання прибутку – це

А. реплікація

B. републікація

C. фальсифікація

D. списування

3. Фальсифікація передбачає

А. підтасовування результатів дослідження

B. використання фрагменту чужого дослідження без відповідних посилань

C. проведення декількох досліджень з обраної теми

D. публікація результатів одного дослідження в різних роботах під різною назвою

4. Одне з найбільш ригористичних розумінь авторського права має

А. Польща

B. Німеччина

C. Словаччина

D. Великобританія

5. Компіляція передбачає

А. укладання з кількох чужих матеріалів свого та редагування без дозволу – смислова, стилістична, граматична правка й скорочення чужого матеріалу

B. використання фрагменту чужого дослідження без відповідних посилань

C. проведення декількох досліджень з обраної теми

D. публікацію результатів одного дослідження в різних роботах під різною назвою

6. Реплікація полягає у

А. підтасовуванні результатів дослідження

B. використанні фрагменту чужого дослідження без відповідних посилань

C. проведенні декількох досліджень з обраної теми

D. повторному поданні однієї й тієї ж роботи більше одного разу на оцінювання з метою отримання (своєрідне «тиражування» інформації без дозволу автора).

7. Суть рерайту полягає у

А. вигадування тих чи інших, наприклад, статистичних показників з подальшим вказуванням їх у якості власної роботи

B. використанні фрагменту чужого дослідження без відповідних посилань

C. додаванні до чужого матеріалу без дозволу автора додаткової інформації

D. повторному поданні однієї й тієї ж роботи більше одного разу на оцінювання з метою отримання (своєрідне «тиражування» інформації без дозволу автора).

8. Суть мозаїчного плагіату полягає у

А. переписування першоджерела без змін і посилання

B. компіляції, перефразуванні окремих слів і речень, у результаті чого стає незрозумілим де чий текст

C. додаванні до чужого матеріалу без дозволу автора додаткової інформації

D. повторному поданні однієї й тієї ж роботи більше одного разу на оцінювання з метою отримання (своєрідне «тиражування» інформації без дозволу автора)

9. Суть дослівного плагіату полягає у

А. переписування першоджерела без змін і посилання

B. компіляції, перефразуванні окремих слів і речень, у результаті чого стає незрозумілим де чий текст

C. додаванні до чужого матеріалу без дозволу автора додаткової інформації

D. повторному поданні однієї й тієї ж роботи більше одного разу на оцінювання з метою отримання (своєрідне «тиражування» інформації без дозволу автора)

10. Основними засобами протидії плагіату є всі названі, окрім

А. урегулювати кількість академічних текстів упродовж курсу навчання, створивши чіткі інструкції щодо їх виконання

B. створити умови творчої наукової лабораторії задля всебічного процесу створення цікавих і актуальних завдань для студентів

C. упровадити систему поетапної звітності виконання академічних робіт

D. визначити певну кількість чітко сформульованих тем рефератів з дисципліни

11. Основними засобами протидії плагіату є всі названі, окрім

А. урегулювати кількість академічних текстів упродовж курсу навчання, створивши чіткі інструкції щодо їх виконання

B. створити умови творчої наукової лабораторії задля всебічного процесу створення цікавих і актуальних завдань для студентів

C. упровадити систему поетапної звітності виконання академічних робіт

D. сформувати комісію з числа працівників ЗВО для контролю за студентами.

12. Основними засобами протидії плагіату є всі названі, окрім

А. урегулювати кількість академічних текстів упродовж курсу навчання, створивши чіткі інструкції щодо їх виконання

B. упровадження чітких вимог щодо вибору видань, де оприлюднюються результати наукової і творчої діяльності студентів і викладачів

C. упровадити систему поетапної звітності виконання академічних робіт

D. упровадити систему дисциплінарних покарань для уникнення плагіату

Тести до теми 5

1. Найменше мовленнєве висловлювання (утворення), що є більшим за фразу, передбачає продукування і відповідно наявність адресата і адресанта, що має на меті вплив на адресата це

А. есе

B. дискурс

C. лінгвістичне розуміння тексту

D. академічний текст

2. Ознаками академічного дискурсу є всі, окрім

А. лінійність

B. креативність

C. верифікативність

D. полілогічність

3. Ознаками академічного дискурсу є всі, окрім

А. нециклічність

B. креативність

C. суб’ктивність

D. полілогічність

4. Найпростішим принципом організації академічного тексту є принцип тріади тому, що

А. допомагає організувати текст відповідно до вимог учасників спеціальної комунікації блоки

B. допомагає організувати думки логічно в три зручних для самого автора блоки

C. допомагає реалізація творчих можливостей мовної особистості D. забезпечує рівень професійної компетенції мовця як ключ для доступу до інформації

5. Коли в академічному тексті неможливо виконати умови тріади за браком третього компоненту необхідно

А. об’єднати два компоненти в один

B. перерахувати їх в окремому абзаці, а потім представити їх в тексті в тій же послідовності

C. скористатися бінарним принципом організації

D. виділити критерії, організувати їх переважно в три блоки і впорядкувати за ступенем важливості або в інший логіці

6. У підручниках з культури наукової мови рамковою структурою тексту називають

А. трикомпонентну модель Б.Гріна

B. гамбургер-модель

C. риторичну тріаду

D. базову модель академічного тексту

7. В основній частині базової моделі академічного тексту обов’язковим елементом у кожному абзаці є

А. рекомендація, оцінка, прогнозування

B. обґрунтування

C. інтрига

D.теза

8. У риторичній тріаді механіка відповідає за

А. організацію тексту

B. принципи правильного налаштування на предмет

C. оформлення тексту за допомогою синтаксису, граматики і частково стилістики

D. організацію тексту за принципами логіки, психології і філософії

9. У риторичній тріаді фокус відповідає за

А. організацію тексту

B. принципи правильного налаштування на предмет

C. оформлення тексту за допомогою синтаксису, граматики і частково стилістики

D. організацію тексту за принципами логіки, психології і філософії

10. У риторичній тріаді поняття організації тексту тотожне риторичному поняттю

А. елокуція

B. диспозиція

C. елоквенція

D. меморія

Тести до теми 6

1. Здатність творити, здатність до творчих дій, що зумовлюють нове незвичне бачення проблеми чи ситуації називається

А. креативністю

B. творчістю

C. критичним мисленням

D. здібностями особистості

2. Креативність є

А. сформованою якістю особи під впливом активної пізнавальної діяльності

B. вродженою якістю особистості

C. сформованою якістю завдяки особливим умовам виховання та навчання

D. сформованою якістю особи під впливом активної творчої діяльності

3. Тоні Шварц визначив чотири стадії креативності з огляду на особистісне сприйняття людини

А. занурення, інкубація, верифікація, спалах

B. верифікація, спалах, інкубаційний період, насичення

C. занурення, інкубація, осяяння, перевірка реальністю

D. насичення, інкубація, осяяння, верифікація

4. Процес пошуку ідеї складається із п’яти кроків

А. занурення, інкубація, переварювання верифікація, спалах

B. верифікація, спалах, інкубаційний період, переварювання насичення

C. занурення, інкубація, осяяння, перевірка реальністю, переварювання

D. переварювання насичення, інкубація, осяяння, верифікація

5. Постійний систематичний пошук можливостей для створення нових текстів, товарів, творчих та наукових продуктів – це

А. генерація ідей

B. критичне мислення

C. аналіз інформації

D. творча робота

6. Джерелом нових ідей можна вважати

А. споживацький ринок

B. винахідницькі лабораторії

C. діяльність конкурентів

D. усі відповіді правильні

7. Розробником методу «мозкової атаки» є

А. А.Осборн

В. В.Гордон

C. Е. Кунце

D. Е. де Боно

8. Створення наочних асоціативних гілок є складовою

А. методу ментальних карт

В. методу «мозкового штурму»

С. методу «шести капелюхів»

D. методу Дельфі

9. Накопичення якнайбільшої кількості різноманітних поглядів на проблему (навіть припущень, нісеністнець, фантастичних варіантів) задля їх подальшого колективного обговорення передбачає

А. метод Дельфі

В морфологічний метод

С. мозковий штурм

D. метод синектики

10. Метод, що полягає у розчленовуванні процесу або об´єкта на багато функцій або головних ознак називається

А. метод Дельфі

В. морфологічний метод

С. метод синектики

D. мозковий штурм

11. Метод, що полягає в тому, що під час творчої активності при створенні особливих умов людина висуває несподівані аналогії і асоціації щодо досліджуваної проблеми, називається

А. метод Дельфі

В. морфологічний метод

С. метод синектики

D. мозковий штурм

12. На рівень креативності впливають усі чинники, окрім

А. лінійність

Б. знання

В. стиль мислення

Г. зовнішнє оточення

13. Здатність надавати незвичайні відповіді - це

А. образна гнучкість

В. поняттєва адаптивність

С. оригінальність

D. семантична спонтанність

14. Легкість виникнення різноманітних ідей в нерегламентованій ситуації – це

А. образна гнучкість

В. поняттєва адаптивність

С. оригінальність

D. семантична спонтанність

15. Здатність до створення максимально великої кількості ідей: чим більше ідей, тим більше можливостей для вибору з них найбільш оригінальних

А. продуктивність

В. гнучкість

С. адаптивність

D. оригінальність

До теми 3. Практиче завдання

Семінар 1.

Сформулюйте тему і напишіть есе щодо плагіату, академічного шахрайства, академічної культури, доброчесності в освітній сфері.

Приклади:

«Кодекс етики та гідності як частина академічної доброчесності»
«Плагіат як треш студентського середовища»
«Академічна нечесність в студентському середовищі»

Література

Академічна доброчесність: проблеми дотримання та пріоритети поширення серед молодих вчених : кол. моногр. / за заг. ред. Н. Г. Сорокіної, А. Є. Артюхова, І. О. Дегтярьової. Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2017. 169 с.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] – URL:
zakon.rada.gov.ua/go/1556-18.

Як написати успішне есе: Методичні рекомендації до написання есе /
Укл. Шендеровський К.С. / Ін-т масової комунікації при КНУ імені
Тараса Шевченка. К., 2007. 34 с
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.