Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Культура наукового спілкування українською мовою (НУ Шевченка)
Контрольна робота
№ K-28329
Практичне заняття 4
Контрольні запитання і проблемно-пошукові завдання
1. Прокоментуйте вислів російського лінгвіста Г.Богіна "Мовлення розкриває зміст особистості, тієї, яка це мовлення продукує". 2. Напишіть рецензію на усну наукову доповідь з урахуванням характеристики ознак мовлення: виразне/монотонне; вільне/скуте; легке/складне для сприйняття; інформативно насичене/ненасичене; переконливе/непереконливе; природність/неприродність інтонації. 3. Якими засобами можна перебороти "кризу уваги" в аудиторії? 4. Заповніть табличку "Мовні засоби, що виражають індивідуальність доповідача". прийоми привернення уваги інтонаційні засоби тропи фігури мовлення варіанти інтонем; паузи; наголос; темп; мелодика
5. Підготуйте план наукового виступу на одну з тем: "Точно використовуйте слово, і ви позбавите світ від половини непорозумінь" (Р. Декарт). "Час - найкращий цінитель наукових праць" (Л. Пастер). "Слово володіє магічним даром відкривати людині саму себе в слові. Завдяки слову людина здатна відкривати для себе увесь світ" (М.Жулинський) "Мовна індивідуальність виділяє людину як особистість, і чим яскравіша ця особистість, тим повніше вона відображає мовні якості суспільства" (О.Потебня). "Мова - відкрита система, що піддається впливам і сама впливає. Така відкритість сприяє її збагаченню, стильовій розбудові" (Таміла Панько).
Модульна контрольна робота Надати відповіді на проблемні питання 1. Які спільні і відмінні ознаки писаного тексту наукової доповіді та його усним (виголошеним) варіантом? 2. Наведіть фрази та кілька прийомів активізації уваги слухачів, завдяки яким досягається контакт між доповідачем і слухачами. 3. Ознайомтеся з порадами К.Тухольського для ораторів. Що нового ви для себе знайшли в цих порадах? Прокоментуйте стиль тексту. Короткі речення. Короткі речення. Короткі речення. Ясний план у голові - і якомога менше на папері. Факти - або звернення до почуттів. Ораторі - не енциклопедія. Енциклопедія є у людей вдома. Один і той самий голос втомлює. Говори не більше сорока хвилин. Не шукай ефектів, які не ведуть до головної мети. Трибуна безжальна: людина на ній більше оголена, ніж на пляжі. Пам′ятай: чим коротша промова, тим менше шансів провалитись. 4 Які, на вашу думку, існують засоби розвитку ораторських здібностей. 5. Охарактеризуйте основні прийоми встановлення контакту з аудиторією у процесі публічного виступу. Як можна визначити, чи існує в оратора контакт з аудиторією? 6. Що спільного і відмінного між поняттями «дискусія», «полеміка», «дебати», «диспут»? 7. Розробіть фрагмент виступу з проблем власного магістерського дослідження
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи