Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Гастрольно-концертна діяльність у сфері шоу-бізнесу
Контрольна робота
№ K-7808
1. Визначення термінів „гастрольні заходи”, „гастролери”, „організатори гастрольних заходів”, „благодійні гастрольні заходи”. 2. Законодавче забезпечення гастрольної діяльності в Україні. 3. Підтримка вітчизняних гастролерів. 4. Види гастролей: національні, світове турне, пересувні (прокатні тури, гастролі (корпоративні) на замовлення. Сторони гастрольного процесу: продюсер, замовницька організація, прокатник. Матеріали, що готуються до гастролей. 5. Умови реалізації шоу-проекту в гастрольний період: наявність і розмір сцени; дотримання технічного райдеру; врахування часового фактору і умови виплат гонорару; врахування специфіки публіки. 6. Обов’язки тур-менеджера у гастрольний період. Стандартні пункти менеджерської угоди на час гастролей. Роль замовницьких організацій у гастрольний період. 7. Роль та функції прокатників на час гастролей. Графік гастрольної діяльності: дата, порядок виступів, кількість учасників, витрати, що бере сторона, яка приймає. Кошторис гастролей. 8. Сучасний стан гастрольно-концертної діяльності у сфері шоу-бізнесу Висновки Список літератури
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи