Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Гастрольно-концертна діяльність у сфері шоу-бізнесу
Контрольна робота
№ K-7808
1. Визначення термінів „гастрольні заходи”, „гастролери”, „організатори гастрольних заходів”, „благодійні гастрольні заходи”. 2. Законодавче забезпечення гастрольної діяльності в Україні. 3. Підтримка вітчизняних гастролерів. 4. Види гастролей: національні, світове турне, пересувні (прокатні тури, гастролі (корпоративні) на замовлення. Сторони гастрольного процесу: продюсер, замовницька організація, прокатник. Матеріали, що готуються до гастролей. 5. Умови реалізації шоу-проекту в гастрольний період: наявність і розмір сцени; дотримання технічного райдеру; врахування часового фактору і умови виплат гонорару; врахування специфіки публіки. 6. Обов’язки тур-менеджера у гастрольний період. Стандартні пункти менеджерської угоди на час гастролей. Роль замовницьких організацій у гастрольний період. 7. Роль та функції прокатників на час гастролей. Графік гастрольної діяльності: дата, порядок виступів, кількість учасників, витрати, що бере сторона, яка приймає. Кошторис гастролей. 8. Сучасний стан гастрольно-концертної діяльності у сфері шоу-бізнесу Висновки Список літератури
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи