Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Фізіологічний експеремент Золя Тереза Ракен
Курсова
№ K-7703
Вступ Розділ 1. Своєрідність французької літератури кінця ХІХ – початку ХХ століття. Естетична програма натуралізму 1.1. Натуралізм у французькій літературі 1.2. Концепції дійсності і людини у творах Е. Золя Розділ 2. Реалізація натуралістичних принципів в романі Е. Золя «Тереза Ракен» 2.1. Творча особистість Е. Золя та його «фізіологічні експерименти» 2.2. «Тереза Ракен» як взірець фізіологічного роману. Місце фізіологічного експерименту у романі Висновки За результатами проведеного в роботі дослідження можна зробити наступні висновки: Е. Золя намагається перенести в літературу принципи дослідження, притаманні науці. Він називав себе митцем-дослідником і вважав, що «романісту слід бути схожим на вченого, який досліджує свій предмет з неупередженою точністю». У передмові до другого видання свого роману «Тереза Ракен» Золя висловлює думку про те, що праця письменника споріднена з працею анатома, а роман має ставити наукову мету. Саме в науці автор «Терези Ракен» вбачає можливості глибшого пізнання людини. Письменник, гадає Золя, так само проводить експерименти над людьми, як учений — над хімічними елементами. Поняття «експеримент» у літературі у творах Золя виступає як формула, що виключає авторську сваволю. Вчинки героя і хід сюжету незалежні від бажань автора, який ніби лише стежить за перебігом досліду і реакцій («поведінкою» певної пристрасті в певних умовах) і відмовляється від вигадки та висловлювань «за і проти». Художня творчість набуває в очах Золя характеру наукової праці. До другого видання своєї проби «наукового роману», «Терези Ракен», Золя подав епіграф з І. Тена: «Вади і чесноти — такі ж неусувні наслідки соціального життя, як купорос і цукор — продукти хімічних процесів». Але, хоч Золя твердив, що тільки «експериментує, спостерігає і показує», він не був ні безстороннім, ні пасивним. Він визначає художній твір як «шматок дійсності, побачений крізь темперамент митця». Письменник закликав експериментувати не наосліп, а «з позицій правди», в світлі досвіду й Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи