Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Готичні мотиви у Стівенсона
Курсова
№ K-7712
Вступ Розділ 1. Світогляд Р.Л. Стівенсона. Готика художнього світу письменника 1.1. Літературно-естетичні погляди Р.Л. Стівенсона 1.2. «Дитячий квітник віршів» та «Вересковий трунок»: світ дитинства і містика як еволюція готичної поетики Розділ 2. Специфіка готичної поетики у творах Стівенсона 2.1. «Острів скарбів» - «страшна» романтика у творі. Образ Д. Гокінса в романі 2.2. Готичні мотиви у повісті «Дивна історія доктора Джекіля й містера Хайда» Висновки Готичні мотиви у Стівенсона, як і в романтичній поетиці, задають тон авторській картині світу, позбувається фрагментарного характеру і стають художньо автономними. Разом з тим творчість письменника забарвлена ледь помітною іронією, що визнавав і сам письменник, інтерпретуючи деякі свої твори як готичну «забавку» або «трагічну, але витончену містифікацію» [5, 67]. У курсовому дослідженні показано, що готичні мотиви творів є переважно композиційно-оповідальними: це обрана автором форма організації оповіді — сповідь, мапа скарбів, засіб множинного обрамлення, запровадження фігур декількох оповідачів, чиї версії нерідко є взаємовиключними. Використання сукупності цих художніх засобів утворює своєрідний коливальний контур, який примушує читацьке сприйняття невпинно рухатись між крайнощами серйозно-трагічного або відверто-іронічного тлумачення історії, погоджуватись із точкою зору оповідача, полемізувати з нею або відкидати, заперечувати її. Стівенсон веде вигадливу гру в готичні настрої, вдаючись до поетики умовчання, мистецтва натяку, асоціативного перебігу, кількома ледь помітними начерками переображує вигляд готичних типажів, відкриває в них нові ракурси, зсуває акценти. Так, наприклад, якась безіменна гувернантка з оповідань, чиїм прототипом послужила «невинна героїня» готики, може сприйматися водночас як шляхетна, жертовна натура, людина тонкої душевної вдачі, — але й як особистість надто вразлива, екзальтована, неврівноважена, чиїм оцінкам подій не завжди варто довіряти. Стівенсон є засновником і теоретиком такого відомого напрямку в літературі, як неоромантизм. Гостро відчуваючи суперечності між реальністю і мрією, він шукав у звичайному надзвичайне, героя в простій людині. Подорожі, пригоди, небезпеки потрібні для того, щоб надати життю яскравість ї повноту, прорвавши монотонність буднів, побачити таємницю і красу світу. Письменник утверджував мужній оптимізм і віру в цінність добра, мав Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи