Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
інформаційний маркетинг
Контрольна робота
№ K-10200
Варіант 1
1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ…………………………………………………….3 1.1 Форми відображення та класифікація маркетингової інформації…………3 1.2. Основні види корпоративних інформаційних систем. Особливості, вимоги, тенденції розвитку КІС………………………………….7 2.ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ……………………………………………………15 2.1 Завдання 1…………………………………………………………………….15 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………...23
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи