Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вдосконалення організаційної структури торгівельного підприємства в умовах ринку на прикладі центру "Торгпреса"
Магістерська
№ K-10744
ВСТУП .................................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ ..............6 1.1. Стан наукової розробки проблеми організаційної структури торгівельного підприємства в умовах ринку ..........................................................................................................................6 1.2. Методологія дослідження вдосконалення організаційної структури торгівельного підприємства в умовах ринку на прикладі центру „Торгпреса” .............................................20 1.3. Категоріальний апарат дослідження організаційної структури торгівельного підприємства в умовах ринку ........................................................................................................................26 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ ..............................31 2.1. Організаційна структура торгівельного підприємства: сутність, зміст та форми............ 31 2.2. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру торгівельного підприємства в умовах ринку ....................................................................................................................................41 2.3. Організаційний процес в контексті прав та обов’язків співробітників на прикладі Центру "Торгпреса" ..........................................................................................................................47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ ‘’ТОРГПРЕСА’’ ...............................................................................................59 3.1. Аналіз діяльності торгового відділу............................................................................... 59 3.2. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації........................................ 64 3.3. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління Центру ‘’Торгпреса’’ ..70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .......................................................................79 ДОДАТКИ ........................................................................................................................82 Рецензия Презентация
Ціна
360
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи