Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дослідження поведінки і управління конкурентоспроможністю підприємства та його продукції на прикладі ТОВ «BASF The Chemical Company»
Дипломна
№ K-10745
ВСТУП ................................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОВЕДІНКИ .....................................................................................................................5 1.1. Сутність та принципи конкурентоспроможності підприємства, дослідження його поведінки .............................................................................................................................................5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства ...........................................................................................................................................20 1.3 Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю підприємства та його продукції ......................................................................................................................26 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕТОСПРОМОЖНОСТІ «ТОВ BASF THE CEMICAL COMPANY» ТА ЙОГО ПОВЕДІНКИ НА РИНКУ ..................................32 2.1 Аналіз основних техніко- економічних показників підприємства ....................................32 2.2 Аналіз збуту основної продукції підприємства ................................................................47 2.3 Дослідження факторів, що визначають конкурентні позиції підприємства та його поведінку ............................................................................................................................................51 РОЗДІЛ 3.ОПТИМІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «BASF THE CHEMICAL COMPANY» ТА ЙОГО ПОВЕДІНКИ..................... 56 3.1 Обгрунтування вибору стратегічних напрямків розвитку підприємства та зміни в організаційній структурі управління спрямованих на розв’язання стратегічних проблем та підвищення конкурентоспроможності та його поведінки ......................................................56 3.2. Розробка заходів з реалізації стратегії збуту як напрямок підвищення ефективності конкурентоспроможності підприємства ................................................................................75 3.3. Економічна ефективність впровадження заходів щодо підвищення конкупрентоспроможності підприємства ..............................................................................78 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ .....................................................................................93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................................ 98 ДОДАТКИ .........................................................................................................................107
Ціна
540
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи