Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оптимізація маркетингової стратегії підприємства
Дипломна
№ K-10746
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування підприємства 1.1. Поняття, принципи та виді планування 1.2. Суть маркетингового стратегічного планування з додаванням видів стратегій 1.3. Етапи розробки маркетингової стратегії підприємств Розділ 2. Розробка маркетингової стратегії ТОВ "Ріелторі плюс" 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Ріелторі плюс" 2.2. Місія і цілі компанії 2.3. Огляд ринку внутрішнього і зовнішнього середовища компанії 2.3.1. Сегментування ринку 2.3.2. Клієнти, цільовий сегмент 2.3.3. Конкуренти 2.4. Аналіз підприємства на основі портфельних моделей 2.4.1. Базова конкурентна стратегія за Портером 2.4.2. Аналіз діяльності підприємства за матрицею БКГ 2.5. Аналіз сильних і слабких сторін компанії 2.6. SWOT -аналіз 2.7. Стратегічна компанія на плановий рік 2.8. Функціональні маркетингові стратегії 2.8.1. Товарна стратегія 2.8.2. Збутова стратегія 2.8.3. Цінова стратегія 2.8.4. Комунікаційна стратегія Розділ 3. Проект - пропозиції оптимізації стратегії маркетингу на підприємстві в умовах кризи на світових фінансових ринках 3.1. PEST - аналіз 3.2. Корегування стратегічної програми на плановий рік 3.3. Шляхи вдосконалення функціональних стратегій підприємства Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
410
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи