Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка програми вдосконалення маркетингової діяльності рекламного агентства
Дипломна
№ K-10748
Вступ Розділ 1. Методологічні підходи до організації та управління системою маркетингової діяльності на підприємстві 1.1. Сутність та значення маркетингу в діяльності підприємства 1.2. Організація маркетингу на підприємстві 1.3. Загальна класифікація маркетингових стратегій Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.1. Загальна характеристика та аналіз основних техніко-економічних показників рекламного агенства "Фрібренд" 2.2. Організація управління маркетинговою діяльністю 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства Розділ 3. Оцінка перспектив та рекомендацій щодо подальшого розвитку 3.1. Розробка програми вдосконалення маркетингової діляьності рекламного агенства "Фрібренд" 3.2. Систематизація основних маркетингових заходів з метою покращення діляьності підприємства та максимізації прибутку 3.3. Оцінка перспектив розвитку рекламного агенства "Фрібренд" за допомогою системи управління маркетинговою діяльністю Висновки Список використаних джерел Додатки Список литературы
Ціна
540, торг
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи