Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Система маркетингу підприємства та напрямки підвищення її ефективності
Дипломна
№ K-10749
Вступ Розділ 1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 1.1. Система маркетингу, її роль на підприємстві 1.2. Стандартизація та сертифікація якості продукції 1.3. Формування клієнтської бази Розділ 2. Аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності ТОВ "Логікон" 2.1. Аналіз діяльності підприємства 2.2. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Логікон" 2.3. Аналіз комунікаційної діяльності Розділ 3. Удосконалення маркетингової стратегії ТОВ "Логікон" та підвищення її ефективності 3.1. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 3.2. Основні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ "Логікон" 3.3. Обгрунтування заходів і розрахунок бюджету по удосконаленню управління маркетинговою діяльністю ТОВ "Логікон" Висновки Список використаних джерел Додатки Список литературы
Ціна
470, торг
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи