Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Дипломна
№ K-10750
Вступ Розділ 1. Методологічні підходи до організації та управління системою маркетингової діяльності на підприємстві 1.1. Концепція управління маркетингом 1.2. Стратегічне планування маркетингу 1.3. Організація маркетингу на підприємстві 1.4. Процес управління маркетингом Розділ 2. Аналіз діяльності підприємства "АІР-Поліграф" 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників 2.3. Маркетингова характеристика виробничо-збутової діяльності підприємства 2.4. SWOT аналіз та оцінка готовності підприємства до реалзації маркетингової стратегії Розділ 3. Оцінка перспектив та рекомендацій щодо подальшого розвитку підприємства "АІР-Поліграф" 3.1. Розробка програми вдосконалення маркетингової діляьності 3.2. Систематизація основних рекомендацій щодо управління маркетинговою діяльністю 3.3. Оптимізація маркетингових заходів з метою покращення діяльності підприємства та максимізації прибутку Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
470, торг
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи