Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування іміджу підприємства харчової промисловості на прикладі "Луга Нова"
Дипломна
№ K-10751
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи поняття імідж 1.1. Інструменти (фірмовий стиль, торгова марка, логотип, лозунг, фірмовий шрифт і т.д.) 1.2. Порівняння двох фірм (підприємств) по створенню іміджу харчової промисловості 1.3. PR, реклама, виставки, ярмарки як складові іміджу підприємства харчової промисловості Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності "Луга Нова" 2.1. Коротка характеристика "Луга Нова" 2.2. Розробка іміджу підприємства "Луга Нова" (фірмовий стиль, емблема) 2.3. Маркетингові заходи (реклама, виставки, пром.акції, дегустації) на підприємстві "Луга Нова" Розділ 3. Стратегія діяльності підприємства "Луга Нова" як генеральна програма розвитку 3.1. Систематизація основних заходів щодо формування іміджу підприємства 3.2. Оптимізація методології стратегії підприємства з метою покращення іміджу підприємства та просування товару на ринки збуту
Ціна
360
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи