Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Стимулювання збуту в місцях продажу»
Дипломна
№ K-12180
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В МІСЦЯХ ПРОДАЖУ 1.1. Сутність стимулювання збуту 1.2. Характеристика інструментів стимулювання збуту 1.3. Мерчандайзинг як елемент стимулювання збуту Висновки до розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В КОМПАНІЇ ТОВ «ОРІМІ ТРЕЙД 2.1. Маркетингове середовище та положення компанії на ринку кави в Україні 2.2. Аналіз системи стимулювання збуту компанії 2.3. Оцінка існуючої схеми мерчандайзинга Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ В КОМПАНІЇ ТОВ «ОРІМІ ТРЕЙД» 3.1. Розробка рекомендацій щодо організації стимулювання збуту та мерчандайзинга в місцях продажу 3.2. Розробка заходів з удосконалення системи стимулювання збуту компанії Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи