Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Напрями вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві»
Дипломна
№ K-12182
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу підприємства. 7 1.2. Елементи структури комплексу маркетингових комунікацій та їх характеристика. 22 Висновки до розділу 1……………………………………………………….43 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ РЕСТОРАНУ «ПАРТИЗАН». 45 2.1. Загальна характеристика підприємства 45 2.2. Оцінка програми з просування послуг підприємства 49 2.3. Аналіз комунікаційної політики підприємства 57 Висновки до розділу 2………………………………………………………...63 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ РЕСТОРАНУ «ПАРТИЗАН».. 66 3.1. Напрями маркетингових досліджень для виявлення споживчих вподобань. 66 3.2. Розробка програми маркетингових комунікацій 80 Висновки до розділу 3………………………………………………………88 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ………………………………………………………………………102
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи