Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
„Напрями вдосконалення позиціювання торгової марки на українському ринку”
Дипломна
№ K-12183
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади позиціювання торгової марки 9 1.1. Поняття торгової марки 9 1.2. Позиціювання торгової марки та його основні етапи 19 1.3. Основні моделі створення торгової марки 29 Висновки до розділу 1 42 Розділ 2. Дослідження позиціювання торгової марки «KLEYNOD» 44 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Київського годинникового заводу» 44 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 55 2.3. Дослідження торгової марки та її характеристика 59 Висновки до розділу 2 61 Розділ 3. Шляхи вдосконалення позиціювання торгової марки . «KLEYNOD» 70 3.1. Позиціюування торгової марки «KLEYNOD» 70 3.2. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства на ринку 82 3.3. Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства Висновки до розділу 3 100 101 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103 107
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи