Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Маркетингова діяльність підприємства з просування нових товарів на ринок»
Дипломна
№ K-12184
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ 5 1.1 Сутність маркетингової діяльності з просування товарів 5 1.2 Система просування товарів 11 1.3 Маркетингові стратегії просування товарів підприємства 21 Висновки до розділу 1 34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ ” ДІЛОВИЙ СТИЛЬ” З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ………………………………………………………35 2.1 Аналіз основних показників господарсько-фінансової діяльності підприємства 35 2.2 Дослідження конкурентного середовища підприємства 40 2.3 Аналіз маркетингової діяльності з просування нових товарів 50 Висновки до розділу 2 74 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ ”ДІЛОВИЙ СТИЛЬ” З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ 75 3.1 Формування маркетингової організаційної структури підприємства 75 3.2 Вдосконалення стратегії просування нових товарів 80 3.3 Вдосконалення політики комунікацій підприємства 85 Висновки до розділу 3 99 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106 ДОДАТКИ 111
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи