Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Презентація товару пиво 1715
Реферат
№ K-12546
ЗМІСТ
1. Дослідження ринку 2. Політика продукції 3. Політика цін 4. Дистрибуційна політика 5. Комунікативна політика 6. Маркетингова стратегія Література
1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Товар – пастеризоване світле пиво "Львівське 1715", виробництво ВАТ "Львівська пивоварня", м. Львів, вул. Клепарівська 18. Місткість 0,5 л., пиво світло-жовтого кольору, яскраво виражений пивний смак і запах. 1.1. Хто мій покупець? Нашим покупцями є мешканці України. Споживачами вибраного товару є широке коло споживачів, тобто не споживають продукт лише ті, кому він заборонений з медичних міркувань. 1.2. Як виглядає мій ринок? Попит на продукт є еластичним, тобто величина попиту реагує на збільшення або зменшення ціни. Стадію життєвого циклу можна визначити як "використання переваг". Товар є відомим на ринку, привертає до себе все нові групи споживачів, відповідно зростають обсяги продажу й прибуток. Саме на цьому етапі прибуток фірми від реалізації товару може сягнути максимального значення, але може раптово і несподівано зменшитися. Головна причина цього – зростання конкуренції, а відтак – необхідність зниження ціни.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи