Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Презентація товару фарба
Реферат
№ K-12548
ЗМІСТ
1. Дослідження ринку 2. Політика продукції 3. Політика цін 4. Дистрибуційна політика 5. Комунікативна політика 6. Маркетингова стратегія Література
1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Товар – фарба (масляна та емаль). 1.1. Хто мій покупець? Наша продукція розповсюджується в Україні та за її межами. 1.2. Як виглядає мій ринок? 1.4. Хто є мій основний конкурент? Як бачимо з таблиці, конкурентів на сьогоднішній день доволі багато, і хоча ВАТ “Спектр” займає серед них не останнє місце, необхідно постійно шукати нові ринки збуту, нових партнерів.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи