Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Презентація товару морозиво Троянда
Реферат
№ K-12549
ЗМІСТ
1. Дослідження ринку 2. Політика продукції 3. Політика цін 4. Дистрибуційна політика 5. Комунікативна політика 6. Маркетингова стратегія Література
1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Товар – морозиво. 1.1. Хто мій покупець? Товар призначений для вживання в їжу. Нашим покупцями є мешканці України. Споживачами вибраного товару є широке коло споживачів. 1.2. Як виглядає мій ринок? Споживачами вибраного товару є широке коло споживачів, тобто не споживають продукт лише ті, кому він заборонений з медичних міркувань. Традиційно споживачі ринку України вживають морозиво із різноманітними смаковими якостями, відносно якого складаються споживчі переваги. Для споживачів України характерна низька поінформованість населення про переваги видів морозива із різноманітною гамою кондитерських продуктів. На сьогоднішній день у споживачів морозива відсутнє чітке усвідомлення взаємозв'язків ціни і якості як вирішального мотиву при прийнятті рішення про покупку. 1.3. Що є моїм продуктом? На теперішній час асортимент ТзОВ "Троянда" по видам морозива є досить широким. Практика свідчить про те, що з часом асортименту слід додавати нові види продукції, поновлювати їх з метою використання виробничих потужностей.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи