Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинговий менеджмент
Реферат
№ K-12965
Зміст: 1. Сутність маркетингового менеджменту 2. Сутність і ознаки сегментування ринків 3. Тимчасові форми маркетингових організаційних структур 4. Підходи до розподілення функцій маркетингу між підрозділами і окремими виконавцями 5. Види планів маркетингу 6. Інтегративні стратегії, у тому числі стратегії типу «інтеграція вперед», «інтеграція назад», горизонтальна інтеграція 7. Основні аспекти стратегічного аналізу положення підприємства на ринку 8. Підходи до формування бюджету маркетингу 9. Характерні риси маркетингового оперативного планування 10. Сутність та зміст маркетингового аудиту. Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи