Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПРИЁМЫ В МАРКЕТИНГЕ
Курсова
№ K-15878
ВВЕДЕНИЕ 3 РАЗДЕЛ 1. СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГА И ЕГО СОВРЕМЕННАЯ КОНЦЕПЦИЯ 5 1.1. Сущность маркетинга 5 1.2. Функции маркетинга 6 1.3. Задачи и цели маркетинга 16 РАЗДЕЛ 2. ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПРИЁМЫ В РЕКЛАМЕ 18 2.1. Направления рекламного влияния на поведения потребителя 18 2.2. Методы психологического влияния рекламы на потребителя 22 2.3. Психологические приёмы в рекламе 25 РАЗДЕЛ 3. СУЩНОСТЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ АСПЕКТОВ УСТАНОВЛЕНИЯ ЦЕНЫ 31 3.1. Факторы, оказывающие воздействие на величину цены 31 3.2. Психологические приемы ценообразования 33 ВЫВОДЫ 42 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 44
Ціна
130
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи